اخبار بروجرد

کلنگ احداث نیروگاه سیکل ترکیبی بروجرد در آذرماه سال جاری به زمین زده می شود

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس گفت: کلنگ احداث نیروگاه سیکل ترکیبی بروجرد در آذرماه سال جاری به زمین زده می شود و این مهم با پیگیری های مستمر انجام گرفت.

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده بسیاری از معابر روستاها آسفالت شده اند و این نیز به با تلاش مستمر صورت گرفته و بسیاری از مسئولان در این بخش را به روستاها برده ایم تا اعتبارات را برای حل مشکلات روستاها اختصاص دهند.

وی افزود: بسیاری از روستاهایی که تاکنون آسفالت نشده بوده اند و خدا را شکر این مهم با تلاش های صورت گرفته محقق شد همچنین آبرسانی به روستاها و ایجاد فضاهای آموزشی هم در دستور کار قرار گرفت که همگی باعث خوشحالی مردم منطقه شده اند.

نماینده بروجرد در مجلس عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده راه آهن دورود- بروجرد – ملایر در حال احداث است و این اتفاق بزرگی است که با پیگیری های مستمر صورت پذیرفت و امیدواریم سازمان برنامه و بودجه حمایت های لازم را از این پروژه داشته باشد.

این نماینده مجلس بیان کرد: احداث نیروگاه سیکل ترکیبی هم در دستور کار قرار گرفت و این نیروگاه برق صنایع شهرستان را تامین می کند و احتمالا در آذرماه سال جاری این پروژه کلنگ زنی می شود.

 

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “کلنگ احداث نیروگاه سیکل ترکیبی بروجرد در آذرماه سال جاری به زمین زده می شود”

  1. فقط شعار. فقط وعده. یک کارخانه بزرگ فعال در بروجرد که صاحب شهرک صنعتی است وجود ندارد. من و امثال من قربانی عدم اشتغال در بروجرد شده ایم و در شهر غربت کارگری میکنیم. چرا مهاجرت چرا غربت. اون دنیا باید حساب پس بدهید. من مشکل خانوادگی و معیشتی پیدا کرده ام. آخه شما خداپرستی……؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close