اخبار بروجرد

راه اندازی سطح ۳ در حوزه علمیه امام صادق بروجرد/ جذب ۲۲ طلبه در حوزه علمیه ولی عصر

روزهای بروجرد- مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد از راه اندازی سطح سه در این مدرسه خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جدید حدود ۲۶ طلبه در سطح سه ادامه تحصیل می دهند.

حجت الاسلام مجتبی گودرزی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد، در گفت و گو با رسا، با اشاره به پایان دوره مصاحبه ورودی بین داوطلبان ورود به این مدرسه بیان داشت: هم اکنون پذیرفته شدگان در مرکز استان در حال گذراندن دوره تهذیبی هستند.

وی با اشاره به پذیرش طلاب جدیدالورود از بین مقطع دیپلم و لیسانس افزود: ۱۰ نفر در دوره مصاحبه ورودی در مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد گزینش شده اند.

حجت الاسلام گودرزی خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان پس از پایان دوره تهذیبی و گذراندن چند روز استراحت دوره تثبیتی پذیرش را در مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد می گذراندند.

وی در ادامه یادآور شد: هم اکنون حدود ۱۶۰ طلبه در ۹ پایه حوزوی در مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد در حال تحصیل هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) به راه اندازی سطح سه در این حوزه خبر داد و اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید طلابی که پس از پایان سطح دو موفق نشده اند برای ادامه تحصیل به قم بروند، در همین مدرسه ادامه تحصیل می دهند.

وی خاطرنشان کرد: برای ادامه تحصیل طلاب در سطح سه از دو نفر از اساتید حوزه علمیه قم دعوت می شود که در مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد به تدریس بپردازند.

حجت الاسلام گودرزی در ادامه اظهار داشت: حدود ۲۶ نفر از طلابی که سطح دو را با موفقیت به پایان رسانده اند، سطح سه را در مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد می گذرانند.

جذب ۲۲ طلبه در مدرسه علمیه ولی عصر بروجرد

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد نیز از جذب ۲۲ طلبه جدیدالورود در سطح یک در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: از بین ۲۶ داوطلب ورود به مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد این تعداد موفق به گذراندن دوره های گزینش شده‌اند.
 

حجت الاسلام محمد گودرزی، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد در گفت و گو با رسا، بیان داشت: این مدرسه علمیه در سطح یک فعالیت دارد.

وی با اشاره به تحصیل ۱۳۰ طلبه در مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد افزود: این تعداد طلبه زیر نظر هفت نفر از اساتید برجسته حوزه در حال تحصیل و فراگیری علوم دینی و حوزوی هستند.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد خاطرنشان کرد: به مناسبت سال تحصیلی جدید و پذیرش طلاب جدیدالورود امسال نیز ۲۶ جوان بروجردی داوطلب ورود به این مدرسه علمیه بودند و پس از نام نویسی و شرکت در آزمون ورودی ۲۲ نفر موفق به کسب نمره قبولی شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: دوره مصاحبه ورودی با رقابت ۲۲ نفر پذیرفته شده برگزار شد و این افراد موفق به گذراندن دوره مصاحبه ورودی شدند و هم اکنون در حال گذراندن دوره تهذیبی هستند.

حجت الاسلام گودرزی عنوان کرد: طلابی که موفق به گذراندن دوره تهذیبی همان دوره میثاق طلبگی شوند، دوره تثبیتی که به مدت ۲۰ روز در مدرسه علمیه برگزار می شود، شرکت می کنند.

وی در ادامه یادآور شد: دوره آموزشی ۲۰ روزه اختبار و تثبیت اوایل مرداد ماه و یا دهم مرداد در مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد برگزار خواهد شد و پس از آن طلاب جدیدالورود آماده تحصیل در حوزه می شوند.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد با اشاره به مراحل پذیرش و سخت گیری هایی که در این مسیر انجام می شود، اظهار داشت: مهم ترین هدف ما پذیرش جوانان با استعداد و توانمند به حوزه است.

حجت الاسلام گودرزی ابراز امیدواری کرد که با جذب جوانان علاقه مند و با استعداد در مدارس علمیه شاهد رشد و ارتقای علمی و اخلاقی در حوزه باشیم و طلاب در عرصه های تحصیلی، تبلیغی، اخلاقی و پژوهشی به خوبی بدرخشند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close