اخبار بروجردویژه ها

امام جمعه بروجرد: دانشگاه علوم پزشکی بروجرد خواسته بحق مردم است/ مردم بروجرد نسبت به کارگیری افراد غیر بومی در ادارات گلایه مند هستند

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: ایجاد اختلاف و تفرقه درایران اسلامی توطئه و ترفند امریکا است که ملت باید با وحدت و اتحاد حول محور ولایت آن را خنثی کنند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهارداشت: تفرقه و اختلاف در بین مردم و مسئولان یکی از نشانه های ضعف دینی و اجتماعی است.

وی بیان کرد: مردم و مسئولان نباید به تبلیغات خلاف واقع و دروغ های مطرح شده توسط دشمنان در فضای مجازی و رسانه های معاند توجه کنند.

وی با بیان اینکه امروز مقاومت اسلامی پیروز جبهه مبارزه با تروریسم در سوریه، یمن و عراق است، افزود: مقاومت مردم مسلمان این کشورها و آزاد سازی شهرهای اشغال شده ازدست تروریست های امریکایی و اسرائیلی یک شکست سخت برای استکبار جهانی محسوب می شود.

*** شورای نگهبان یک نهاد انقلابی مقدس است

خطیب نمازجمعه بروجرد با اشاره به ۲۶ تیرماه سالروز تشکیل شورای نگهبان به دستورامام خمینی(ره) اضافه کرد: این شورا ازعلما، فقها و مجتهدین جامع الشرایطی تشکیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: اعضای شورای نگهبان وظیفه و مسئولیت سنگینی را قبول کرده اند.

*** دختران ایران اسلامی سیره حضرت فاطمه معصومه (س) را الگو قرار دهند

وی یادآور شد: دختران و بانوان جوان ایران اسلامی سیره عملی زندگی حضرت فاطمه معصومه (س) را الگوی زندگی خود قرار دهند و تحت تاثیر تبلیغات مسموم در فضای مجازی و رسانه ها قرار نگیرند.

امام جمعه بروجرد گفت: بسیاری از دختران و بانوان جوان به دلیل نا آگاهی مسائل حجاب و عفاف را رعایت نمی کنند که این مهم نشانه کم کاری مسئولان فرهنگی است.

*** استفاده از نیروهای متخصص بومی بروجرد در دستورکار مسئولان قرار بگیرد

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: مردم بروجرد نسبت به کارگیری افراد غیر بومی در ادارات و ارگان های این شهرستان بروجرد گلایه مند هستند که این مهم باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه پیگیری مشکلات بروجرد وظیفه مسئولان شهرستانی و استانی است، بیان کرد: ایجاد دانشگاه علوم پزشکی مطالبه جدی و به حق مردم بروجرد است.

تگ ها

مقالات مشابه

3 thoughts on “امام جمعه بروجرد: دانشگاه علوم پزشکی بروجرد خواسته بحق مردم است/ مردم بروجرد نسبت به کارگیری افراد غیر بومی در ادارات گلایه مند هستند”

  1. اگر دانشگاه علوم پزشکي در بروجرد تاسيس مي شد واگر نيروهاي بومي بروجرد در شهر خودشان استخدام مي شدند .واگر آموزش وپرورش بروجرد از جوانان بروجردي استخدام مي کرد الان بروجرد اين همه بيچاره نبود وفرزندان اين شهر واين ديار مجبور به مها جرت نبودند.خدا مسببين اين همه ظلم را لعنت کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close