حوادث

آخرین خبرها از زلزله کوهدشت+ تعداد مصدومان و تصاویر

روزهای بروجرد- آخرین جزئیات زلزله ۴.۱ ریشتری کوهدشت به همراه تعداد مصدومان و خسارات اعلام شد.

به گزارش کوهدشت، ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امشب زلزله ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر شهرستان کوهدشت را لرزاند که تاکنون ۲۰ نفر در حین فرار و به خاطر ترس مصدوم شده و تعدادی از ساختمان ها نیز ترک برداشته اند؛ این زلزله خسارت جانی نداشت.

 اسامی مصدومان زلزله کوهدشت اعلام شد+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، اسامی مصدومان زلزله کوهدشت که در بیمارستان امام خمینی بستری بودند به همراه علت مصدومیت اعلام شد.

مژگان کرمیان، ۴۳ ساله، بریدگی سر، فریده گراوند، ۳۲ ساله، بریدگی و ضربه به سر، آرشام طهماسبی، ۱۴ ساله، بریدگی سر و ضربه به سر، فاطمه بازوند، ۳۰ ساله، بریدگی انگشت، آیت مهدی‌زاده، ۳۹ ساله، بریدگی پای چپ، هاشم نعمتی، ۶۷ ساله، بریدگی و ضربه به سر، علی مرادیان، ۴۰ ساله، ضربه به پای چپ، خانم‌طلا امرایی، ۷۰ ساله، قلبی با سابقه قلبی، لیلا امرایی، ۲۷ ساله، ضربه به مچ پای چپ، صیدموسی آزادبخت، ۶۵ ساله، ضربه به انگشت، ایران ایام، ۴۰ ساله، ضربه به مچ پای چپ، هستی میرزایی، ۱۴ ساله، ضربه به مچ پای چپ، عنبرتاج خنجرنژاد، ۴۶ ساله، سقوط از ارتفاع و درد قفسه سینه، یاسمن طرهانی، سقوط از ارتفاع، ضربه به ساق پای راست، امیرحسام میرزایی، ۵ ساله، ضربه به سر، سبزعلی کرمی‌زاده، ۶۰ ساله، بریدگی کف دست به‌وسیله شیشه، پردیس عزیزپور، ۱۷ ساله، ضربه به مچ پای راست، فوزیه شاهیوندی، ۵۰ ساله، درد قفسه سینه، پروین عبدولی، ۴۲ ساله، ضربه به پای چپ

اعزام تیم‌های ارزیابی خسارت زلزله به کوهدشت؛ آماده‌باش تیم‌های امداد و نجات

صارم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: هم‌اکنون تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال‌احمر لرستان در حال اعزام به کوهدشت هستند و خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر تلفات جانی گزارش نشده‌است.

وی با تأکید بر اینکه تیم‌های ارزیابی به بخش‌های شهرستان کوهدشت نیز اعزام شده‌اند و مردم خونسردی خود را حفظ کنند، افزود: جمعیت هلال‌احمر لرستان در حالت آماده‌باش قرار دارد و در صورت اعلام گزارش به‌صورت سریع وارد عمل می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان عنوان کرد: هم‌اکنون جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور مدیرکل بحران استان، مدیرعامل جمعیت هلا‌ل‌احمر استان، فرماندار کوهدشت و سایر مسئولان در فرمانداری کوهدشت در حال برگزاری‌ است.

آخرین وضعیت مصدومان زلزله کوهدشت؛ ۱۸ نفر ترخیص و ۱ نفر به کرمانشاه اعزام شد

نورمحمد فردی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: تا این لحظه از مجموع ۲۰ مصدوم اعزامی به بیمارستان کوهدشت ۱۸ نفر به‌صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند و ۱ نفر به دلیل شکستگی پا به کرمانشاه اعزام و یک مصدوم دیگر دیگر نیز هم‌اکنون در بیمارستان امام‌خمینی تحت درمان است.

وی افزود: کانون اصلی زلزله در شهر کوهدشت بوده و شدت آن در بخش‌های این شهرستان به‌صورت ضعیف احساس شده‌است.

تعداد مصدومان زلزله کوهدشت به ۲۰ نفر رسید؛ احتمال افزایش مصدومان

حسن امینی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: زلزله امشب در شهرستان کوهدشت تاکنون ۲۰ مصدوم بر جای گذاشته که به بیمارستان امام خمینی(ره) اعزام شدند.

وی بابیان اینکه بیشتر مصدومان سرپایی مداوا و ترخیص شدند، افزود: تمامی مصدومان به دلیل آسیب‌های ناشی از ترس و فرار به بیمارستان مراجعه کرده‌اند و کسی را به خاطر ریزش آوار به بیمارستان نیاوردند و احتمال افزایش مصدومان وجود دارد.

وقوع انفجار در کوهدشت صحت ندارد؛ زلزله خسارت جانی نداشت

نور محمد فردی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: شایعه مطرح‌شده در فضای مجازی مبنی بر وقوع انفجار در شهرستان کوهدشت صحت ندارد و کذب است.

وی با اشاره به اینکه زلزله امشب در شهرستان کوهدشت خسارت جانی نداشته است افزود: زمین‌لرزه امشب در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شهرستان کوهدشت را تکان داد‌ که عمق این زمین‌لرزه در ۱۰ کیلومتری از سطح زمین ثبت‌شده است.

ترک خوردن تعدادی از ساختمان‌های کوهدشت؛ مردم در فضای باز بخوابند

نور محمد فردی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امشب زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد که نگرانی و ترس مردم را در پی داشت.

وی بابیان اینکه زمان وقوع زلزله در کوهدشت به مدت کوتاهی احساس شد که سبب ترک‌خوردگی تعدادی از ساختمان‌های مسکونی شد افزود: هم‌اکنون ستاد بحران در محل فرمانداری کوهدشت تشکیل‌شده و تاکنون گزارشی از میزان خسارت احتمالی از این زلزله گزارش نشده است.

فرماندار کوهدشت با تأکید بر اینکه هم‌اکنون تمام دستگاه‌های امدادی و عملیاتی شهرستان کوهدشت در حال آماده‌باش هستند عنوان کرد: خدمات موردنیاز مانند آب، برق و تلفن در دسترس مردم است، از مردم کوهدشت تقاضا داریم آرامش خود را حفظ کنند و حتی‌الامکان در فضای باز اتراق کنند.

مصدوم شدن ۱۴ نفر براثر زلزله در کوهدشت؛ تشکیل جلسه ستاد بحران

حسن امینی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: زلزله امشب در شهرستان کوهدشت تا کنون ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت که به بیمارستان امام خمینی(ره) اعزام شدند.

وی بابیان اینکه این مصدومان هم‌اکنون تحت درمان هستند افزود: تمامی مصدومان به دلیل آسیب‌های ناشی از ترس و فرار به بیمارستان مراجعه کرده‌اند.

بررسی خسارت احتمالی زلزله کوهدشت؛ تیم‌های امدادی به حالت آماده‌باش درآمدند

غلامرضا آقا میرزایی در گفت‌وگو با تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: زلزله‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر امشب شهرستان کوهدشت را لرزاند.

وی بابیان اینکه هنوز خسارتی از این زلزله گزارش نشده است افزود: خسارات احتمالی زلزله اخیر توسط رسانه‌های رسمی و مدیریت بحران استان لرستان اعلام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان عنوان کرد: هم‌اکنون مردم در خیابان هستند که توصیه می‌شود خونسردی خود را حفظ کنند؛ تیم‌های ارزیاب خسارت به منطقه اعزام‌شده و دستگاه‌های امدادی استان به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close