اخبار بروجردلرستانویژه ها

استاندار: نقاط حادثه‌خیز محورهای ارتباطی لرستان اصلاح می‌شود

روزهای بروجرد– استاندار لرستان گفت: نقاط حادثه‌خیز محورهای ارتباطی استان با هدف کاهش حوادث رانندگی اصلاح می‌شود.

به گزارش ایرنا فرهاد زیویار  در سیزدهمین نشست هماهنگی کمیته های خدمات سفر و نهمین جلسه شورای راهبردی کاهش تصادفات لرستان اظهار کرد: پلیس‌راه استان با همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه در خصوص بررسی دقیق حادثه تصادف ۹ فروردین در نورآباد اقدام و با بررسی کارشناسی علت وقوع حادثه را اعلام و در جلسه آتی با ذکر جزئیات ارائه نماید.

وی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و اداره کل راه و شهرسازی استان بر اساس گزارش پلیس راه در خصوص رفع نقایص محور های مواصلاتی از قبیل اصلاح یا ترمیم خط کشی‌ها، علائم آشکار ساز و قندیل، حداکثر تا پایان روز کاری پنجشنبه با قید فوریت اقدام نمایند.

وی افزود: نقاط پرتردد و حادثه خیز استان شناسایی و در خصوص شیفت بندی ۲۴ ساعته جهت استقرار عوامل دستگاه های مذکور اقدام شود همچنین  با توجه به نقش بازدارندگی حضور پلیس راه، استقرار نیروهای این نهاد در نقاط پر خطر ضروری است.

استاندار لرستان بیان کرد: ممیزی محورهای ارتباطی استان با اولویت محور الشتر- فیروزآباد و آزادراه اراک-خرم آباد پس از پایان طرح نوروزی ۱۴۰۱ آغاز و نتایج حاصله جهت انجام اقدامات بعدی حداکثر ظرف مدت یک هفته اعلام شود.

زیویار گفت: باتوجه به فرارسیدن روز طبیعت، دستگاه‌های محیط زیست، منابع طبیعی ، جهاد کشاورزی ، شهرداری ، صدا و سیما و فرماندهی نیروی انتظامی تمهیدات لازم را برای جلوگیری از آسیب به عرصه های طبیعی و تخریب محیط زیست، در اختیار گذاشتن کیسه زباله بین گردشگران، رعایت نکات ایمنی به منظور تامین امنیت گردشگاهها و نقاط شهری و جلوگیری از وقوع سرقت از منازل اقدام نمایند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close