اخبار بروجردویژه ها

فرماندار بروجرد: حالا حالاها ساخت سد آبسرده تمام نمی‌شود

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل سد آبسرده نیاز است.

رضا آریایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سدسازی، پروژه‌هایی هستند که دو خصلت دارند یکی اینکه زمان‌بر بوده و دوم نیاز به اعتبار خیلی زیاد دارند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ظرف چند سال اخیر، مقدار اعتباری که به سدسازی دادند خیلی کم  است، عملاً باعث شده پیشرفت چندانی نداشته باشند و از طرفی قیمت تمام شده کار چندین برابر شده است.

فرماندار بروجرد بیان کرد: آخرین برآوردی را آب منطقه‌ای استان از دهه فجر پارسال در مورد پروژه‌های اولویت‌دار استان اعلام کرد و آخرین رقمی که برای تکمیل سد آبسرده اعلام کرده ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است.

آریایی افزود: سدها پروژه‌هایی ملی هستند که دستگاه‌های اجرایی متولی و پیگیر آنها هستند که نه در اجرا و نه در تأمین اعتبار آن دخیل هستیم و فقط بر روند انجام کار نظارت می‌کنیم.

وی گفت: اگر اینگونه پیش برود حالا حالاها ساخت این سد می‌ماند و اگر به تاریخچه مروک و ایوشان نگاه کنیم این سدها پس از دو دهه به انجام رسیدند و آبسرده هم می‌تواند به سرنوشت این دو سد مبتلا شود.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “فرماندار بروجرد: حالا حالاها ساخت سد آبسرده تمام نمی‌شود”

  1. از اینکه آقای فرماندار سد را تعریف کردند و مشکلات آن را بیان داشتند ممنونم به هر حال شما فرماندار شهری هستید که سدش اینگونه است ادارات آن اینگونه است شهرداری دارد که ۹ماه حقوق معوقه دارد و کارگران زحمتکش شهرداری که معلوم نیست چه می کنند و چه کسی داد آنها را می شنود شورای شهری که برای اصلاح کارها هیچ نمی کند معلوم نیست چه کسی باید مشکلات شهرداری را رفع کند….. چه راهکاری برای این مشکلات دارید……. باسپاس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close