اخبار بروجردویژه ها

عذرخواهی وزیر بهداشت از تاخیر در افتتاح بیمارستان آیت اله بروجردی/ نقص‌های بیمارستان رفع خواهد شد

روزهای بروجرد- وزیر بهداشت گفت: در شرایط فعلی باید رفتار و عملکرد مسئولان متفاوت از گذشته باشد؛ در خواب و غفلت زندگی نکنیم؛ چرا که الان در میدان مبارزه هستیم و باید مدیریت کنیم.

به گزارش ایسنا ، دکتر سید حسن هاشمی در مراسم افتتاح بیمارستان آیت الله بروجردی اظهار کرد: مردم باهوش و قدر شناس هستند و افتتاح چنین پروژه‌ای بسیار به چشم می‌آید.

وی ادامه داد: امروز کار انقلابی چیزی نیست جز راضی و خشنود کردن دل مردم و آنان دوست دارند حرف و عمل ما مسئولین یکی باشد و این بالاترین تبلیغ برای دین، نظام و دولت است.

وزیر بهداشت ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در افتتاح بیمارستان آیت‌الله بروجردی تاکید کرد: نقص‌های بیمارستان رفع خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه توقعات ما باید متناسب با واقعیت‎ها باشد، افزود: باید با توجه به شرایط، توقع داشته باشیم و برآورده نکردن توقعات، نارضایتی مردم را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه  ۹۱ دانشکده علوم پزشکی در کشور فعالیت دارند، گفت: مجتمع آموزشی عالی سلامت در بروجرد راهکار اصلی اشتغال و رفع بیکاری است و تعداد رشته‌ها می‌تواند افزایش یابد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه باید بدانیم در بروجرد روی چه چیزهایی سرمایه‎گذاری کنیم تا به نتیجه برسد، افزود: بروجرد افتخار جهان اسلام و تشیع است.

هاشمی با اشاره به اینکه شرایط‌مان سخت‌تر می‌شود و باید این را به مردم بگوییم، تصریح کرد: باید در شرایط فعلی رفتار و عملکرد مسئولان متفاوت از گذشته باشد؛ در خواب و غفلت زندگی نکنیم؛ چرا که الان در میدان مبارزه هستیم و باید مدیریت کنیم.

وی بر سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: این کار ارتقای خدمات را به همراه دارد. بیمارستان‌های فرسوده باید هر چه سریع‌تر جایگزین شوند و با استفاده از ظرفیت نمایندگان باید بخش خصوصی فعال شوند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close