اخبار بروجردویژه ها

حجت الاسلام سید علی حسینی اولین نماز جمعه خود در بروجرد را اقامه کرد+تصاویر

روزهای بروجرد- روز جمعه و طی مراسمی آئین تکریم و معارفه امام جمعه بروجرد برگزار و سید علی حسینی به امامت جمعه این شهرستان منصوب شد.

به گزارش فارس، آئین تکریم و معارفه امام جمعه بروجرد برگزار و با تقدیر از خدمات حجت‎الاسلام حسن ترابی، حجت‎الاسلام سید علی حسینی به مدت سه سال به امامت جمعه این شهرستان منصوب شد.

حجت ‎الاسلام حسن ترابی که ۶ سال سابقه امامت جمعه کوهدشت و ۱۵ سال نیز امامت جمعه بروجرد را در کارنامه کاری خود دارد، به امامت جمعه رباط کریم منصوب شد.

همچنین حجت‌‎الاسلام سید علی حسینی که پیش از این حدود ۹ سال امامت جمعه شهرستان ازنا و ۱۴ سال امامت جمعه شهرستان خمین را بر عهده داشته است، طی حکمی و به مدت سه سال به عنوان امام جمعه بروجرد معرفی شد.

گفتنی است، آئین تکریم و معارفه امام جمعه بروجرد با حضور مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام علی حسینی در ابتدای ورود به بروجرد به گلزار شهدای این شهرستان رفت و با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌‌های گل به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

امام جمعه جدید بروجرد در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: متاسفانه در حالی کشور ایران رکورددار کاهش جمعیت در دنیا است که اسرائیل غاصب و بی‎هویت رکورد افزایش جمعیت را دارد.

وی با اشاره به در پیش رو بودن روز جهانی جمعیت عنوان کرد: باید بپذیریم که در خصوص کاهش جمعیت سرمان کلاه رفت و باید بیدار شویم، چرا که کاهش جمعیت در بین کشورهای اسلامی از جمله ایران خواسته دشمن است.

خطیب جمعه بروجرد در ادامه از اتحاد و حفظ انسجام به عنوان دو اولویت در شرایط حساس کنونی یاد و بیان کرد: حفظ وحدت آن هم در زمانی که دشمن به دنبال روشن کردن آتش نفاق است، اهمیت بسیار زیادی دارد.

حسینی از اعتیاد، اختلاف و فساد اخلاقی به عنوان خدعه‎های دشمن یاد کرد و افزود: نباید فراموش کنیم که اختلاف با دشمنان، متجاوزان و ستمگران نه تنها بد نیست که لازم است، اما در بین جامعه اسلامی بر ما واجب است که اتحاد داشته و آن را تقویت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اتحاد رأفت و تفرقه و جدایی عذاب خداوند را به دنبال دارد، خاطر نشان کرد: کار امریکا به عنوان شیطان بزرگ اختلاف‎افکنی در بین ملت‎ها به ویژه ملت‎های اسلامی است.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود به حملات وحشیانه عربستان خبیث به ملت و کشور یمن اشاره و تصریح کرد: عربستان سعودی به عنوان نوکر آمریکا و هم پیمان اسرائیل هر روز مردم مظلوم و بی‎گناه یمن را بمباران و موشک‎باران کرده و آن‎ها را به خاک و خون می‎کشد.

حسینی همچنین به موضوع نقشه آمریکا و ایادی آن در داخل برای ایجاد کودتا در کشور پرداخت و گفت: هدف آنان این بود که انقلاب را از بین ببرند، تیرشان همچون همیشه به سنگ خورد.

وی همچنین با تقدیر از مواضع اخیر رئیس جمهور کشورمان افزود: از این مواضع پشتیبانی کرده و از هر کسی در هر رده‎ای که

در جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی، انقلاب و اجرای اهداف آن حرکت و کمک کند، حمایت می‎کنیم.

(عکس علیرضا سلیمانی)

تگ ها

مقالات مشابه

3 thoughts on “حجت الاسلام سید علی حسینی اولین نماز جمعه خود در بروجرد را اقامه کرد+تصاویر”

  1. با سلام جناب حجت الاسلام حسيني امام جمعه جديد بروجرد اهل کجاست ؟اگر ممکن است مختصري از زندگي نامه ،تحصيلات ،محل تحصيل ،اساتيد،روش وديدگاه هاي سياسي و اجتماعي ايشان منتشر نمائيد .با تشکر

  2. یه فرشته واقعی به شهرمون اومد.. توی خمین وقتی خواسته بیاد هفتصد نفر تحصن کردن در بیتش دو روز…. خیلی پاکو مطهره

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close