اخبار بروجرد

ارزیابی روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات بروجرد

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه استفاده از ماسک و رعایت بهداشت در ادارات ضروری است، گفت: ارزشیابی ادارات در این رابطه به صورت ماهیانه و بر اساس شاخص‌ها انجام می‌شود.

به گزارش مهر، عبدالرحیم رحیمی در جلسه حقوق شهروندی که در سالن همایش‌های فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: باید زندگی مسالمت‌آمیز با بیماری کرونا داشته باشیم و ادارات شهرستان تعطیل نخواهند شد و کلیه کارکنان باید در محل کار حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه هر فرد باید برای مقابله با این بیماری مراقب خود باشد و فاصله اجتماعی را رعایت کند، ادامه داد: زدن ماسک در ادارات ضروری است و همه پرسنل ادارات شهرستان باید ماسک بزنند ولی مشاهده می‌شود این مهم در برخی ادارات این مهم رعایت نمی‌شود.

فرماندار بروجرد افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا نباید از کارهای عمرانی غافل شد بلکه علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید کارها به روال عادی برگردند.

رحیمی با اشاره به ارزشیابی ادارات در این حوزه، تاکید کرد: ارزشیابی ادارات ماهیانه و بر اساس شاخص‌ها انجام می‌شود.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به رعایت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه گفت: نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از ضرورت‌های باورهای دینی مستلزم برنامه ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و اجتماع است.

فرماندار بروجرد یادآور شد: برای فرهنگ سازی و ترویج آن باید از ظرفیت‌های موجود همانند امور مساجد، ائمه جمعه، صدا و سیما، شهرداری‌ها و ائمه جماعات استفاده کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close