اخبار بروجرد

فرمانده سپاه بروجرد: هیچ امکاناتی برای خدمات‎دهی به ساکنان مسکن مهر بروجرد تعریف نشده است

روزهای بروجرد- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: نیازهای فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و خدماتی ساکنان سایت مسکن مهر بروجرد رها شده‎اند.

به گزارش فارس، مجید سوری در جلسه ستاد بازآفرینی شهری این شهرستان اظهار کرد: سایت مسکن مهر بروجرد با جمعیت حدود ۱۶ هزار نفر از وجود امکانات خدماتی، آموزشی، فرهنگی، مذهبی و ورزشی بی‎بهره مانده است.

وی با انتقاد از اینکه هیچ امکاناتی برای خدمات‎دهی به ساکنان شهرک مهرگان بروجرد تعریف نشده است، عنوان کرد: نبود مسجد، فضای آموزشی، ورزشگاه و عدم ارائه خدمات مناسب به اهالی این سایت موجب نارضایتی آنان شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اعلام آمادگی کرد که در صورت تخصیص زمین با استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج بخشی از نیازهای ساکنان این سایت فراهم آمده و از حجم مشکلات آنان کاسته شود.

سوری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سال گذشته با انتخاب چند محله هدف در بروجرد شامل محلات دره غریب، اسدآباد، علی‎آباد، اسلام‎آباد و جهان‎آباد و با همکاری و مشارکت مدیران دستگاه‎های اجرایی خدمات مختلفی به ساکنان این مناطق ارائه و تا حدودی از مشکلات آنان کاسته شد.

وی تاکید کرد: با تشکیل شورا ی محله در ملات یاد شده و انتخاب مدیران محله بستر برای پیگیری و اجرای مصوبات فراهم و اقدامات در خور توجهی انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ادامه داد: امسال نیز حاضریم در محلات هدف تعیین شده شرایط مشارکت مردمی را فراهم آوریم.

سوری تاکید کرد: نکته مهم این است که در کنار توجه به موضوعات زیرساختی و اجرای آن‎ها، باید در محلات هدف طرح‎های اجتماعی و فرهنگی را نیز پیاده و اجرا کرد، به این ترتیب باید به مسائل امنیتی، فرهنگی و آسیب‎های اجتماعی این محلات نیز توجه و برای آن‎ها برنامه‎ریزی کرد.

وی تصریح کرد: پرداختن به مسائل یاد شده و برنامه‎ریزی و اجرای راهکارهای مناسب برای آن‎ها زمینه را برای تسریع در اجرای سیاست‎های ترسیم و تعریف شده در ستاد بازآفرینی شهری مهیا و به تحقق آن‎ کمک می‎کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اظهار کرد: بر این اساس هر یک از دستگاه‎های اجرایی بر اساس ظرفیت خود باید علاوه بر اجرای برنامه‎های زیرساختی، در حوزه‎های فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و … کار کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close