اخبار بروجردویژه ها

رضا آریایی: تغییر پشت سر هم مدیران فرصت شناسایی نقاط قوت و ضعف و ارائه راهکارهای نوین را از دست می‌دهد

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: در حوزه پیشگیری و مقابله با آسیب‎های اجتماعی ابتکارات و تکنیک‎های آموزشی نوآورانه به کار برده نمی‎شود.

به گزارش فارس، رضا آریایی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: در صورتیکه در حوزه مقابله با آسیب‎های اجتماعی با استفاده از ابتکارات و نوآوری‎‎ها جلوی آن‎ها گرفته نشود، به موفقیت در این عرصه دست نمی‎یابیم.

 وی با تاکید براینکه برای کنترل آسیب‎های اجتماعی باید تکنیک‎هایمان را تغییر دهیم، عنوان کرد: استفاده از تکنیک‎های جدید و پرهیز از تکرار چندین باره راهکارهای پیشین زمینه را برای دستیابی به موفقیت در حوزه پیشگیری و مقابله با آسیب‎های اجتماعی فراهم می‎کند.

فرماندار بروجرد در ادامه به موضوع این روزهای اوقات فراغت دانش‎آموزان اشاره و تاکید کرد: همه ساله شاهد بحث‎های تکراری در این زمینه هستیم که علت آن به تعویض‌های پشت سر هم مدیران برمی‎گردد و فرصتی برای مستندسازی و شناسایی نقاط قوت و ضعف و ارائه راهکارهای نوین به وجود نمی‎آید.

آریایی با تاکید بر اینکه برنامه‎های اوقات فراغت تابستانه باید برای دانش‎آموزان جاذبه داشته باشد، ادامه داد: اجرای تورهای تفریحی، ورزشی و مسابقات گروهی و میدانی می‎توان در جذب دانش‎آموزان موثر باشد.

وی تصریح کرد: در صورتیکه آموزش و پرورش بنیان درستی نداشته باشد، در نهایت به چیزی جز آشفتگی نخواهیم رسید.

فرماندار بروجرد اظهار کرد: در حالی همه از ساله از کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی در لرستان صحبت می‎شود که ۵ هزار و ۴۰۰ مدرسه با ۲۰ هزار کلاس درس در استان وجود دارد، اما پراکنش مناسبی ندارند که البته این نقیصه به نبود برنامه‎ریزی برمی‎گردد.

آریایی ادامه داد: زمانی که تشکیلات آموزش و پرورش به یک تشکیلات سیاسی تبدیل می‎شود، همه ساله با چالش‎های اینچنینی مواجه می شویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با محدود و اندک خواندن اعتبارات دولتی بیان کرد: بر این اساس می‎توان با استفاده از ظرفیت خیرین در جهت تامین اعتبار برای پیشبرد اهداف سازمانی گام برداشت.

فرماندار بروجرد عنوان کرد: خیرین زیادی در سطح لرستان و شهرستان بروجرد وجود دارند که به کارگیری پتانسیل آن‎ها زمینه را برای شتاب‎بخشیدن به پیشبرد امور و رفع بسیاری از مشکلات و کاستی‎ها فراهم می‎کند.

آریایی درباره نصب بنر در سطح شهر نیز گفت: به جای اینکه هر اداره برای هر موضوعی چندین بنر در سطح شهر نصب کرده و سیمای شهری را زشت کند، می‎توان با استفاده از ظرفیت رسانه‎ها از جمله رادیو شهری نسبت به اطلاع‎رسانی اقدام کرد.

وی اضافه کرد: از سویی به جای نصب بنر در میادین اصلی شهر و بر هم زدن سیمای شهری می‎توان از نقاط دیگری برای این کار استفاده کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close