ورزش

«پریسا جهانفکریان» در تیم وزنه‌برداری پناهندگان

روزهای بروجرد- فدراسیون جهانی وزنه برداری اعلام کرد که تیم پناهندگان این فدراسیون متشکل از چهار ورزشکار زن و سه مرد و همچنین یک مربی منتخب خواهد بود.

پریسا جهانفکریان
پریسا جهانفکریان

به گزارش شبکه شرق، فدراسیون جهانی وزنه برداری اعلام کرد که تیم پناهندگان این فدراسیون متشکل از چهار ورزشکار زن و سه مرد و همچنین یک مربی منتخب خواهد بود. نمایندگان زن این تیم عبارتند از: پریسا جهانفکریان (ایران/ آلمان) کلمنتین میوکئوگنی نومبیسی (کامرون/ فرانسه)، آلین دو سوزا (برزیل/ آمریکا) و مونیک لیما د آراوژو (برزیل/ آمریکا).

در بین مردان، آدریل گارسیا (کوبا/ ایتالیا)، فواز محمد صالح حسین (یمن/ عربستان سعودی) و رضا روحی (ایران/ بریتانیا) تیم پناهندگان را تشکیل می‌دهند.

پریسا جهانفکریان که در سال ۱۴۰۱ به آلمان مهاجرت کرد در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ نهم شد، در قهرمانی جهان ۲۰۱۹ بیست و یکم شد و در آخرین مسابقه قطر کاپ ۲۰۱۹ نیز به مقام هفتم رسید. رضا روحی نیز که در سال ۱۴۰۱ به انگلیس مهاجرت کرد مقامی در قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی ندارد. او در سال ۱۳۹۸، قهرمان فوق سنگین ایران شده بود.

مربی این گروه از ورزشکاران، پاتریک بتمبورگ، در حال حاضر سرمربی تیم جوانان و نوجوانان سوئد خواهد بود.

اکنون تیم پناهندگان وارد یک برنامه آماده سازی برای حضور در رویداد‌های بزرگ می‌شود.

پس از این تایید توسط فدراسیون جهانی وزنه برداری، تیم پناهندگان با نام اختصاری WRT رقابت خواهد کرد، از پرچم رسمی فدراسیون جهانی وزنه برداری استفاده خواهد کرد و تابع قوانین ضد دوپینگ خواهد بود.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close