اخبار ایران

مقام معظم رهبری: سازمان انرژی اتمی سریعاً مقدمات رسیدن به ۱۹۰هزار سو را فراهم کند

روزهای بروجرد- مقام معظم رهبری در سخنرانی در حرم امام خمینی در جنوب تهران به  مسائل هسته ای نیز اشاره کردند.

 

به گزارش عصرایران، مقام معظم رهبری در این باره گفتند:

– از برخی حرف های بعضی از دولت های اروپایی این جور برمی آید که اینها توقع دارند، ملت ایران هم تحریم ها را تحمل کند و هم از فعالیت هسته ای خود که نیاز قطعی آینده کشور است دست بکشد و همین محدودیت هایی که بر آن تحمیل کرده اند را بپذیرند.

من به این دولت ها میگویم بدانند که این خواب آشفته تعبیر نخواهد شد

ملت ایران و دولت ایران این را تحمل نخواهند کرد که هم تحریم باشند هم در محدودیت و حبس هسته ای قرار داشته باشند.

– سازمان انرژی هسته ای موظف است سریعا آمادگی های لازم را برای رسیدن به ۱۹۰ هزار سو فعلا در چارچوب برجام فراهم کند و همچنین برخی مقدمات دیگر را که رئیس جمهور محترم دستور آن را داده اند از همین فردا آغاز کنند.

– امروز نقشه‌ی دشمن، «فشار اقتصادی، روانی و عملی» است. این سه هدف است. هدف هر سه نوع فشارهای دشمن هم سیطره بر کشور عزیزمان ایران است؛ همچنان‌که بر بعضی از کشورهای بدبخت و روسیاه منطقه سیطره و تسلط دارد.

– آن‌ها این فشار را وارد می‌کنند و نتیجه‌ای که می‌خواهند از این فشار اقتصادی و تحریم بگیرند، زیر فشار قرار دادن صرفاً دستگاه حکومتی و دولتی نیست؛ می‌خواهند ملت ایران را به ستوه بیاورند تا نظام اسلامی و ملت ناچار به تسلیم در برابر زورگویی‌های آن‌ها شوند.

– فشار روانی انجام می‌دهند تا نقاط قوت جمهوری اسلامی را که برای کشور مایه‌ی اقتدار و تقویت است به‌عنوان نقاط چالش‌آفرین معرفی کنند و می‌خواهند ملت ایران را نسبت به آن‌ها دلسرد کنند.

– کمک‌کنندگان به جنگ روانی دشمن در داخل، امروز درصدد این هستند که یک شکل معیوب از برجام را بر کشور تحمیل کنند. دولت‌های خارجی به دنبال این هستند و عده‌ای در داخل هم تبلیغ می‌کنند که اگر این نشود، جنگ می‌شود. این همان خواست دشمن است.

– ممکن است در نقطه ای یا شهری، کارگران یا کسان دیگری از مردم مطالباتی داشته باشند، دشمن در این موارد با تعداد معدودی نفوذی و افراد خبیث و اشرار، سعی می کند اجتماع آرام مردم را به حرکت ضدامنیتی و آشوبگرانه تبدیل و نظام و ملت را بدنام کند.

– برنامه قطعی دشمن این است که با سوء استفاده از مطالبات مردمی، در کشور آشوب ایجاد کند اما سر آنها قطعاً به سنگ خواهد خورد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close