اخبار بروجرداخبار لرستانحوادث

۵تن روغن دپو شده در بروجرد کشف شد/دستگیری سارق موبایل در خرم‌آباد

روزهای بروجرد- فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۵ تُن روغن دپو شده در یک انبار در شهرستان بروجرد خبر داد و گفت: سارق موبایل با ۲۲ فقره سرقت در خرم‌آباد دستگیر شد.

به گزارش مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۵ «جهان آباد» بروجرد با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی از دپو ۵ تُن روغن خوراکی در یک انبار در سطح حوزه استحفاظی مطلع و رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی، مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل ۵ تُن روغن خوراکی کشف و دو نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش روغن‌های دپو شده را دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه بی امان با قاچاق کالا، مسئولیت پلیس در این خصوص بیش از پیش بوده و برابر ابلاغیه‌های صادره به صورت کاملاً فعال و جهادی با این پدیده شوم برخورد خواهد کرد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موبایل توسط سارق یا سارقان در خرم آباد، بلافاصله رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۱ «خیام» خرم آباد با انجام کارهای اطلاعاتی سارق را در یک عملیات ضربتی به همراه یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان بیان داشت: سارق در بازجویی‌های اولیه به ۲۲ فقره سرقت موبایل اعتراف و با شناسایی ۱۰ نفر از مالباختگان به دستگاه قضا معرفی شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close