اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: مسئولان به فکر رفع مشکلات مسکن مهر بروجرد باشند

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: بهبود اوضاع اقتصادی کشور با برنامه ریزی و مدیریت جهادی محقق می شود که دولتمردان باید در این راستا اقدام لازم را انجام دهند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به سوال نمایندگان مجلس از رئیس جمهوری افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برخلاف دیگر مجالس کشور در کمال ارامش و احترام سوالات خود را از رئیس جمهوری مطرح کردند که این امر بسیار با اهمیت بود.

وی اظهار داشت: مسئولان کشور در شرایط کنونی باید آمارهای درست را به رئیس جمهوری ارائه دهند تا راهکاری مناسب برای آنها اندیشیده شود.

خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: دولت در شرایط کنونی کشور نیاز به ترمیم کابینه دارد که رئیس جمهوری نیز باید از انسان های شایسته در کابینه خود استفاده کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: حمله انصار اله یمن به فرودگاه دوحه نشانه به دست آوردن قدرت نظامی جبهه مقاومت در سایه تحریم ها و فشارهای مختلف است.

وی ادامه داد: تهدید آمریکا در حمله به سوریه با ایستادگی ملت و دولت سوریه ناکام می ماند زیرا آنان فقط زبان زور را می فهمند و باید با زبان زور با آنان سخن گفت.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه شهروندان زیادی در مسکن مهر بروجرد سکونت دارند که با کمبود امکانات رفاهی، مذهبی، فرهنگی و اموزشی روبرو هستند، گفت: مسئولان باید با برنامه ریزی به فکر رفع مشکلات مسکن مهر بروجرد باشند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close