اخبار ایراناخبار سیاسی

بروجردی: توطئه های آمریکا با انسجام ملی شکست می خورد

روزهای بروجرد- رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا که در حال رصد جمهوری اسلامی ایران و طراحی تحریم های جدید علیه کشور ما است، قطعا با اتحاد و انسجام ملی شکست می خورد.

علاءالدین بروجردی در گفت وگو با ایرنا، درباره بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص پرهیز دادن عناصر سیاسی، مدیریتی و مطبوعاتی از سرزنش یکدیگر درباره برجام و حفظ اتحاد و انسجام ملی اظهار داشت: یکی از دلایل عمده در پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه ملت بزرگ ایران بود.

وی خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی، تحریم ها و توطئه های متعددی هم که در چهار دهه گذشته علیه ملت ایران به خصوص توسط آمریکایی ها تدارک دیده شد، یکپارچگی و وحدت ملی حرف اول را زد که این سیاست باید با جدیت ادامه پیدا کند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره تحریم های جدید آمریکا هم گفت: این کشور در حال طراحی تحریم های بیشتری است که قطعا با اتحاد و انسجام، این طراحی دقیق با شکست روبرو خواهد شد.

وی همچنین درمورد مذاکرات ایران و اروپا درباره برجام اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب شرایطی را مطرح کردند که هم مجلس اصرار بر اجرای این شرایط دارد و هم دولت مکلف است این نظرات را اعمال کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: فکر می کنم یکی از محورهای مذاکرات اخیر جمهوری اسلامی ایران با اروپا همین نکات بود.

بروجردی درباره انسجام و وحدت در داخل کشور و تاثیر آن در حوزه دیپلماسی خاطرنشان کرد: دشمن در حال رصد ایران است؛ طبیعتا آنها هم این موضوع را در محاسبات خود لحاظ خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در نکته ای مهم و اساسی با پرهیز دادن «عناصر سیاسی، مدیریتی و مطبوعاتی» از سرزنش یکدیگر درباره برجام تأکید کردند: نقد صحیح، منصفانه و عاقلانه ایراد ندارد و مسئولان هم باید به آنها توجه کنند، اما اهانت، هتک حرمت، اتهام و ایجاد دو قطبی بر سر برجام نباید صورت گیرد و وحدت و همزبانی نباید نقض شود.

 

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close