اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: مشکل زمین های تاکسیرانی بروجرد و واگذاری‌ منابع طبیعی جاده ونایی از طریق دستگاه قضایی پیگیری شود

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مدیریت جهادی یکی ازمطالبات جدی مقام معظم رهبری است، گفت: دستگاه قضا باید با متخلفان دربخش های مختلف جامعه جهادی و قاطع عمل کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در دیدار کارکنان دادگستری بروجرد که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: براساس اصل۱۵۶ قانون اساسی قوه قضاییه پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی ملت است و رسیدگی مستقل به شکایات، حل و فصل دعاوی، احیای حقوق عامه، کشف جرم و مجازات مجرمین و اجرای حدود مقرارت در راستای پیشگیری از وقوع جرم در صلاحیت این قوه است.

وی افزود: یکی از مطالبات رهبری ضرورت تحول در قوه قضاییه است زیرا این قوه در انجام وظایف خود موفقیت ها و ضعف هایی دارد که باید اصلاح و تقویت شوند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: قوه قضاییه در بخش های مختلف خدمات شایانی به نظام ارائه داده ولی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در جامعه فاصله وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: یکی دیگرازمطالبات رهبری استیفای حقوق عامه است و قوه قضاییه باید با متخالفان حقوق عمومی برخورد قوی کند.

وی تاکید کرد: دستگاه قضا باید با تخریب کنندگان محیط زیست و موضوع زمین خواری به صورت قاطع برخورد نماید.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه قوه قضاییه یکی ازکلیدی ترین مراکزمبارزه با فساد در کشور است، ادامه داد: امروز امید مردم برای مبارزه با مفاسد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی دستگاه قضا است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی گفت: یکی از مهمترین عوامل جلب رضایت مردم حفظ سلامت دستگاه قضا است زیرا سلام بودن این نهاد با سلامت دیگر دستگاه ها ارتباط مستقیم دارد.

وی افزود: مهمترین وظیفه دستگاه قضایی اجرای عدالت و عدالت خواهی است و در این راه باید از جنجال و بی نظمی جلوگیری شود.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: درگذشته واگذاری هایی از بیت المال انجام شده که غیرقانونی بود که دستگاه قضا دراین حوزه هم ورود پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی بیان کرد: مشکل زمین های تاکسیرانی بروجرد، واگذاری های منابع طبیعی در جاده ونایی و دیگر مناطق شهرستان باید از طریق دستگاه قضا پیگیری شود.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close