اخبار بروجرد

احداث ساختمان جدید ستاد فرماندهی انتظامی بروجرد

روزهای بروجرد- فرمانده انتظامی استان لرستان از اقدام کارشناسی با حضور تیم مهندسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای احداث ستاد فرماندهی انتظامی بروجرد خبر داد.

به گزارش مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب صبح امروز سه شنبه که برای تودیع و معارفه فرمانده انتظامی بروجرد در این شهرستان حاضر شده بود، در سخنانی گفت: ستاد فرماندهی انتظامی لرستان در راستای ارتقای امنیت و احساس امنیت اقدامات چشمگیری در سطح استان به ویژه در شهرستان بروجرد انجام داده است.

وی تصریح کرد: تامین اعتبار مالی یک میلیارد تومانی برای احداث پاسگاه «شیروان»، ارتقای کلانتری و پاسگاه های بروجرد، اقدام کارشناسی با حضور تیم مهندسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای احداث ستاد فرماندهی انتظامی بروجرد که در ۴۰ سال گذشته بی سابقه بوده است، از جمله اقدامات صورت گرفته در این شهرستان است.

فرمانده انتظامی استان لرستان همچنین از اجرای برنامه های کنترل محسوس و نامحسوس، کمک افزایی، انجام اقدامات پیشگیری از جرم و ارتقای توان عملیاتی برای ارتقای امنیت در شهرستان بروجرد خبر داد و افزود: باتوجه به اینکه بروجرد یکی از شهرستان های مهم لرستان است، اقدامات و حرکت رو به جلوی فرماندهی انتظامی لرستان در این شهرستان همچنان در دستور کار قرار داشته و در آینده نیز شاهد انچام اقدامات ویژه دیگری خواهیم بود.

سردار مهدیان نسب با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی خود را سرباز ولایت و خادم مردم می داند، ادامه داد: حرکت روبه جلوی پلیس لرستان در راستای ارتقای امنیت در شهرهای مختلف از جمله شهرستان بروجرد، با جدیت ادامه خواهد داشت و تابلوی ما در این حرکت رو به جلو «تابلوی بهبود مستمر» است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close