اخبار بروجرد

هفت حلقه چاه برای تامین آب شرب بروجرد حفر و تجهیز شد

روزهای بروجرد- رییس شرکت آب و فاضلاب بروجرد گفت: در راستای تامین آب شرب پایدار در شهرستان هفت حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق حفر و تجهیز و چهار باب مخزن ذخیره روستایی به حجم یک هزارو ۴۰۰ مترمکعب در روستاهای جهان‌آباد، برکت‌آباد، تپه مولا و دره مراد احداث شده است.

حبیب اله حدادی در گفت و گو با ایرنا افزود: در سال جاری یک هزار و ۱۰۲ مورد انشعاب جدید آب به متقاضیان شهری و روستایی در بروجرد واگذار شد.

وی اظهار داشت: در این مدت همچنین ۳۲۱ مورد انشعابات غیرمجاز و پشت کنتوری در بروجرد شناسایی و جمع آوری شده است.

رییس شرکت آب و فاضلاب بروجرد بیان کرد: همچنین یک باب مخزن ذخیره پنج هزار متر مکعبی شهر بروجرد در منطقه قلعه حاتم در دست احداث است.

رییس شرکت آب و فاضلاب بروجرد اضافه کرد: در این  مدت مورد شکستگی لوله در سطح شهر بروجرد، اشترینان و روستاها ترمیم و هشت کیلومتر توسعه شبکه آبرسانی در شهر بروجرد، اشترینان و روستاها، اصلاح شبکه شهر بروجرد به طول ۱٫۵ کیلومتر انجام شده است.

به گفته وی نصب ۱۴ دستگاه تله‌متری (کنترل از راه دور) در ایستگاه‌های شهری و روستایی و توسعه فاضلاب شهر بروجرد در ۶ نقطه به طول ۲۶ کیلومتر از دیگر اقامات انجام شده است.

رییس شرکت آب و فاضلاب بروجرد ادامه داد: فروش ۴۲۲ مورد انشعاب فاضلاب شهر بروجرد و تعویض یک هزارو ۱۵۰ مورد تعویض کنتور خراب در سطح شهرستان انجام شده است.

حدادی با بیان اینکه همچنین در این مدت ۳۲۱ مورد انشعاب غیرمجاز و پشت کنتوری در شهرستان شناسایی شده است، افزود: ۳۴ هزار و ۷۰۸ مورد کلرسنجی در شهر و روستا بروجرد انجام شده است.

وی افزود: در مدت یاد شده نیز یک هزار و ۱۶۴ مورد آزمون‌های باکتریولوژی و ۸۳ مورد بررسی اتفاقات کنترل کیفی انجام شده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close