سینما

«عصبانی نیستم!» بعد از پنج سال روی پرده سینما

روزهای بروجرد- فیلم سینمایی «عصبانی نیستم!» به کارگردانی رضا درمیشیان بامداد چهارشنبه بعد از پنج سال، اکرانش را در سینماها آغاز کرد.
در اولین نمایش این فیلم در پردیس سینمایی کوروش رضا درمیشیان، باران کوثری، نوید محمدزاده، رضا بهبودی، هایده صفی‌یاری، محمدرضا دلپاک، مهدی بدرلو، علی اظهری، میثاق زارع و وحید زاهدی حضور پیدا کردند.

‏‎نوید محمدزاده ـ بازیگر نقش نوید ـ در اولین سانس نمایش این فیلم گفت: این سانس، سانس ویژه‌ای برای من است. چون مادرم، برادرم و مدیر آموزشگاهی که در آنجا بازیگری را یاد گرفتم اینجا حضور دارند. موقعی که این اتفاق افتاد من در حال فعالیت در حوزه تئاتر بودم و رضا درمیشیان جزو آدم‌هایی بود که مخفی تئاترها را می‌دید و من را برای این فیلم انتخاب کرد. آن زمان سنی نداشتم و وقتی شب تلخ اختتامیه جشنواره فجر اتفاق افتاد، مادرم، من و دوستان اشک ریختیم و امشب بعد از پنج سال هم می‌شود اشک ریخت اما اشک شادی که اشک اکران این فیلم است.
او ادامه داد: تا «عصبانی نیستم!» را روی پرده نبینم باورم نمی‌شود که اکران شده است. فیلمی که قطعا اکران می‌شود و تمام می‌شود و هیچ اتفاق عجیبی در مملکت با اکران این فیلم نخواهد افتاد. ولی این فیلم به من یاد داد که چقدر می‌چسبد فیلمی را بازی کنی که از جنس مردم باشی. انتخاب‌های بعدی‌ام و فیلم‌هایی که بازی کردم همه به واسطه این فیلم و یاد گرفتن سر صحنه تیم رضا درمیشان بود که زمان ساخت این فیلم یک جوان سی و یک ساله بود و حالا خیلی‌هایمان مثل کاراکتر فیلم «عصبانی نیستم!» در گذر زمان، پیر شده‌ایم ولی باید همیشه پای حرفی که می‌زنیم باشیم و ای کاش مثل خیلی از دوستان در گذر زمان نقطه مقابل چیزی که می‌گوییم را انجام ندهیم.
‏‎هایده صفی یاری ـ تدوینگر «عصبانی نیستم!» ـ هم درباره اکران این فیلم گفت: برای من لحظه بسیار بزرگی است و می‌دانم رضا درمیشیان در این سالها چقدر برای نمایش این فیلم سختی کشید.
سپس رضا دلپاک، صداگذار «عصبانی نیستم!» با ابراز خوشحالی از نمایش این فیلم گفت: امیدوارم این فیلم را با قلبتان ببینید. آقای درمیشیان خیلی برای من عزیز و محترم هستند و این فیلم با عشق شروع و با عشق تمام شد و الان هم با عشق اکران می شود.
‏‎باران کوثری، بازیگر «عصبانی نیستم!» هم از مردم خواست که رضا درمیشیان را به خاطر پنج سال انتظار برای نمایش فیلمش تشویق کنند و گفت: این پنج سال به ما سخت گذشت. فکر می‌کنیم خیلی تیم خوبی هستیم که تک تک روزهای این پنج سال را کنار رضا درمیشیان ایستادیم. ولی شما هم مردم درجه یکی هستید که تک تک ساعت‌های این پنج سال را کنار رضا درمیشیان و فیلمش ایستادید. این فیلم اگر امروز اکران می شود فقط نتیجه پیگیری ما نیست، نتیجه مطالبه شما هم هست. به رضا درمیشیان همیشه می‌گفتم که اگر گفتند فیلم باید صحنه‌هایش دربیاید، حتی نمایش یک پلان از آن روی پرده سینما پیروزی است. ساختن فیلمی مثل «عصبانی نیستم!» دلِ سوخته، شجاعت، صبر و تحمل می‌خواست و کسی بهتر از رضا درمیشیان نمی‌شناسم که تحمل این پنج سال و همه بازی‌هایی که با او شد و تهمت‌هایی که به ناروا به خاطر دلسوزیش بهش زده شد در توانش باشد.
رضا بهبودی، دیگر بازیگر «عصبانی نیستم!» در اولین سانس نمایش این فیلم در بامداد چهارشنبه گفت: آدم از چنین رخدادی شگفت زده می‌شود که در این ساعت این تعداد تماشاگر آمده. هنرمند قرار است صدای طبقه محذوف و حذف شده و کسانی که صدایشان به جایی نمی رسد باشد و قرار نیست مجیزگوی کسی باشد.
به گزارش ایسنا، ‏‎رضا درمیشیان، کارگردان «عصبانی نیستم!» که فیلمش بعد از پنج سال به نمایش درآمده در صحبت‌هایش گفت: من رضا درمیشیان هستم. یک فیلم ساز غیر وابسته، غیر سفارشی ساز و غیر خودی. افتخار می‌کنم که برای مردم فیلم می‌سازم و نه از جیب مردم. این فیلم را تقدیم می کنم به همه دانشجویان مظلوم سرزمینم.
لازم به ذکر است فیلم سینمایی «عصبانی نیستم!» اکرانش را با ٢٠ سالن محدود در تهران آغاز کرده و نمایشش در شهرستان‌ها هنوز آغاز نشده است.
تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close