اخبار ایراناخبار سیاسی

بروجردی: مجلس محل تبادل‌نظر و تضارب آرا است/ تشنج در کشورهایی مانند کره است که صندلی پرتاب می‌کنند

روزهای بروجرد- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به تشنج ایجاد شده بعضی از نمایندگان در جلسه علنی امروز به هنگام بررسی لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم، گفت: تنش ایجاد نشد و مجلس محل تبادل نظر و تضارب آرا است، اسم این تشنج نیست.

به گزارش اعتمادآنلاین، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در هنگام تصویب لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم، دلواپسان صحن علنی را برای دقایقی متشنج کردند و خواستار مسکوت ماندن این لایحه بودند. آن‌ها با در دست داشتن برگه‌ای که بر روی آن نوشته شده بود “ملت ما را نخواهند بخشید اگر این لایحه استعماری را تصویب کنیم” مخالفت خود را با این لایحه اعلام کردند.

علاالدین بروجردی نماینده بروجرد و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به بررسی لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم گفت: هفته آینده لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم در دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قرار دارد تا با دعوت از مسئولین مرتبط کار را به سرانجام برسانیم.

او تاکید کرد: در جلسه کمیسیون امنیت ملی برای بررسی لایحه مبارزه با تامین ملی تروریسم مسئولانی از وزارت خارجه، دبیرخانه شورای امنیت وزارت اطلاعات و تمامی ارگان‌هایی را که به نوعی مرتبط هستند، دعوت خواهیم کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به تشنج ایجاد شده بعضی نمایندگان در جلسه علنی امروز و به هنگام بررسی لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم، گفت: تنش ایجاد نشد و مجلس محل تبادل نظر و تضارب آرا است اسم این تشنج نیست. تشنج در کشورهایی مانند کره است که صندلی پرتاب می کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close