اخبار ایران

امتحانات پایانی مدارس صد درصد حضوری است

روزهای بروجرد- رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرز گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، امتحانات پایانی مدارس به صورت صد درصدی حضوری است و کلیه دانش آموزان باید در مدرسه حاضر شوند.

امیر والی پور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت حضور دانش آموزان در مدارس البرز اظهار کرد: متناسب با تراکم دانش آموزان و زیرساخت‌های مدرسه، دانش آموزان بین یک تا سه روز در مدرسه حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: آموزش حضوری دانش آموزان شرایطی دارد که یکی از آنها رعایت فاصله یک و نیم متری دانش آموزان و استفاده از ماسک و وجود کلاس‌هایی با تهویه مناسب است.

وی افزود: در آموزش حضوری هم این طور نیست که دانش آموزان ملزم به حضور در مدرسه در کل ساعات آموزشی باشند و بسته به شرایط ممکن است بین سه تا پنج ساعت متغیر باشد.

این مسئول با اشاره به چگونگی برگزاری امتحانات پایانی گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، امتحانات پایانی مدارس به صورت صد درصدی حضوری است و کلیه دانش آموزان باید در مدرسه حاضر شوند.

والی پور با اشاره به گلایه برخی از والدین در خصوص اینکه برخی مدیران اجازه حضور آنها در مدرسه را در زمان‌هایی که فرزندانشان در کلاس درس حضور دارد نمی‌دهند، گفت: درست است که راه خانه تا مدرسه برخی دانش آموزان دور است و والدین ناچار به انتظار در محوطه مدرسه هستند تا آموزش فرزندشان تمام شود ولی واقعیت این است محیط برخی مدارس کوچک است و امکان تجمع والدین وجود ندارد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرز توضیح داد: حضور والدین در محوطه مدارسی که حیاط بزرگی دارند بلامانع است ولی در مدارس کوچکتر برای جلوگیری از شیوع کرونا هم که شده درخواست می‌شود والدین پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close