اخبار بروجرد

رضا بهنود: طرح جامع ترافیک شهری در دست اقدام است / ۱۵ اردیبهشت به عنوان روز نکوداشت بروجرد در نظر گرفته شد

روزهای بروجرد- سخنگوی شورای شهر بروجرد در نشست خبری ضم ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات شورای اسلامی شهر گفت: از اهم مصوبات شورای اسلامی شهر در سال جاری می‌توان به بحث تصویب طرح جامع ترافیک شهری با هدف جلوگیری از فعالیت های بدون برنامه و هدر رفت سرمایه های شهری اشاره نمود.

رضا بهنود افزود: در همین راستا کارگروهی برای تدوین این طرح تشکیل شده تا ان شاءا… بتوانیم به صورتی جامع به بحث ساماندهی زیرساخت های شهری ورود کنیم.

وی از آغاز تدوین طرح جامع حوزه خدمات شهری از اواخر سال گذشته خبر داد و گفت: این طرح در صورت تکمیل و اجرایی شدن می تواند کمک شایانی در راستای برقراری نظم و کاهش معضلات شهری باشد که از آن جمله می توان به ساماندهی دستفروشان از طریق تعریف بازارچه های شهری اشاره کرد.

دکتر رضا بهنود خاطرنشان کرد: با هدف معرفی بیشتر بروجرد در سطح کشور مقرر شد تا روز ۱۵ اردیبهشت به عنوان روز نکوداشت بروجرد در نظر گرفته شود و در این روز با برگزاری همایشی از مفاخر بروجردی که در قید حیات هستند به عنوان سرمایه های شهر تقدیر و تجلیل به عمل آید.

 وی از هماهنگی های به عمل آمده جهت ورود و برنامه سازی شبکه دوم سیما به بروجرد در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: به منظور استفاده از آنتن صدا و سیما برای معرفی شهر بروجرد به هموطنان، مقرر شد تا با دعوت از شبکه دوم سیما چندین برنامه تلویزیونی از جمله «مسابقه محله» و برنامه های معرفی جاذبه های گردشگری بروجرد تهیه و پخش شود.

بهنود ضمن ابراز همدردی با هموطنان و هم استانی های سیل زده از مصوبه شورای شهر برای جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در مسیر رودخانه ها و اماکن حادثه خیز خبر داد و خاطر نشان کرد: در هفته گذشته محموله های امدادی و معیشتی از طریق کمک های مردمی (به ویژه کارکنان مجموعه شهرداری) برای شهرستان پلدختر جمع آوری و ارسال شد، همچنین اکیپی از شهرداری نیز برای امدادرسانی به سیل زدگان شهرستان پلدختر اعزام شده است.

وی در انتها ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت و همدلی بیشتر همشهریان در سال جاری، شاهد عملی شدن طرح ها و مصوبات این شورا، در راستای توسعه همه جانبه ی شهر باشیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close