اخبار بروجرد

شهاب روزبهانی: ثبت نام کلاس اولی ها در بروجرد آغاز شد

روزهای بروجرد- رئیس آموزش و پرورش بروجرد گفت: ثبت نام کلاس اولی ها در مدارس شهرستان از امروز سه شنبه آغاز شده و تا پایان خرداد ماه و تکمیل شدن ظرفیت کلاس ها انجام می شود.

شهاب روزبهانی در گفت و گو با ایرنا افزود: پیش بینی می شود امسال پنج هزار و ۲۵۰ دانش آموز در پایه اول ابتدایی مشغول به تحصیل شوند.

وی اظهار داشت: سال تحصیلی گذشته پنج هزار و ۱۰۰ دانش آموز در پایه اول ابتدایی در بروجرد مشغول به تحصیل بودند که این آمار در سال جاری سه درصد افزایش یافت.

رئیس آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: نوآموزان بعد از ثبت نام در مدارس به پایگاه های سنجش معرفی و ارزیابی های لازم از نظر بینایی، شنوایی، قد و وزن و دیگر اقدامات لازم انجام می شود و در پرونده سلامت آنها ثبت خواهد شد.

روزبهانی ادامه داد: با توجه به سهمیه اختصاص داده شده برای جذب معلم مقطع ابتدایی با کمبود حدود ۱۱۰ معلم در این مقطع مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه امسال آخرین دوره برگزاری پیش دانشگاهی در نظام آموزشی بود، اضافه کرد: برای سال تحصیلی جدید پایه دوازدهم به مقطع متوسطه دوم اضافه شده که با توجه به وجود ۲ هزار دانش آموز در این مقطع با کمبود ۶۰ کلاس درس روبرو خواهیم شد.

۵۲ هزاردانش آموزدربیش از ۴۰۰ واحد آموزشی این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

کار تعلیم و تربیت این تعداد دانش آموز را سه هزار و ۵۰۰ معلم و نیروی فرهنگی برعهده دارند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close