اخبار جهان

برای نخستین بار؛ عکس یک شاهدخت سعودی روی جلد مجله بین‌المللی

روزهای بروجرد- دختر پادشاه پیشین عربستان به نخستین زن از خاندان حاکم در این کشور تبدیل شده که جلد یک مجله بین المللی به عکس وی اختصاص می یابد.

به گزارش شفقنا به نقل از شبکه خبری آر تی عربی روسیه، عکس شاهدخت «هیفاء بنت عبدالله آل سعود»، دختر پادشاه پیشین عربستان سعودی در حالی که پشت فرمان یک خودروی مرسدس کلاسیک مدل «اس ال ۴۵۰» نشسته، روی جلد شماره جدید نسخه عربی مجله بین المللی مد «وگ» قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، این نخستین بار از زمان تاسیس این مجله معروف در سال ۱۸۹۲ میلادی است که یک نسخه آن به صورت کامل به عربستان اختصاص می یابد و دختر ملک «عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود»، پادشاه قبلی عربستان نیز نخستین زن از خاندان حاکم در این کشور به شمار می آید که عکس وی روی جلد یک مجله بین المللی قرار می گیرد.

هیفاء که پدرش طی سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۵ میلادی پادشاه عربستان بود، در مصاحبه با وگ از آمادگی کامل خود برای مشارکت در «پیشرفت جدید که کشورش را به جلو می برد» خبر داده و تاکید کرد که شخصا با شور و شوق زیادی از تغییرات پشتیبانی می کند با این حال جهان غرب نیز باید به یاد آورد که هر کشوری در جهان منحصر به فرد و خاص است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close