اخبار لرستان

پلمب ۹۰ بنگاه معاملاتی مسکن در لرستان

روزهای بروجرد– سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان از پلمب ۹۰ بنگاه معاملاتی مسکن در استان خبرداد.

بهزاد شاکرمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: با توجه به اینکه در فصل نقل و انتقال و رهن و اجاره منازل مسکونی هستیم کمیته‌ای تحت عنوان کارگروه تنظیم و کنترل املاک و مستغلات در لرستان تشکیل شده است.

او با بیان اینکه وظیفه این کمیته نظارت بر کار املاک و مستغلات استان است، افزود: براین اساس تاکنون از ۱۳۲۶ مشاور املاک استان لرستان بازدید به عمل آمده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان از پلمب ۹۰ بنگاه معاملاتی مسکن در استان خبر داد و گفت: این واحدها به دلیل تخلفاتی همچون نداشتن مجوز و گرانفروشی پلمب شدند.

شاکرمی به تمام آژانس‌های املاکی که مقررات و قانون در بحث اجاره و فروش املاک را رعایت نمی‌کنند هشدار داد و تاکید کرد: کمیته نظارت بر کار املاک و مستغلات فعال است و چنانچه گزارشاتی مبنی بر تخلف به صورت مستند محرز شود با خاطیان برخود خواهد شد.

او اضافه کرد: تا پایان شهریور ماه این کمیته به ریاست فرمانداران شهرستان‌های لرستان به شدت فعال و برعملکرد بنگاه‌های معاملاتی نظارت جدی دارند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: مشاورین املاک متخلف در استان در این مدت ۵۸۰ میلیون تومان محکوم به پرداخت جریمه شدند.

شاکرمی گفت: همچنین در این مدت دستور اخطار و پلمب برای ۳۰۱ مشاور املاک متخلف در استان صادر شده و امید می‌رود این اقدامات سبب جلوگیری از گرانفروشی در حوزه مسکن شود.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close