اخبار بروجرد

اجرای طرح پیک کتاب در بروجرد نیازمند همکاری سایر دستگاه های اجرایی است

روزهای بروجرد- معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بروجرد گفت: اجرای طرح پیک کتاب در بروجرد نیازمند همکاری سایر دستگاه های اجرایی شهرستان است، که باید مورد توجه مدیران قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا حسن بلوریان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان بروجرد که در فرمانداری برگزار شد، افزود: امکانات نهاد کتابخانه های شهرستان برای اجرای طرح پیک کتاب مهیا نیست و مهمترین موضوع نبود خودرو است که مسوولان استانی باید موضوع را به صورت ویژه پیگیری کنند.

وی اظهار داشت: برای اجرای این طرح که در مواقع اجرای محدودیت های کرونایی انجام می شود، باید استقبال مردم بررسی و از ادارات مختلف کمک گرفته شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بروجرد گفت: شهرداری باید کمک های خود را مستمر به کتابخانه ها ارائه دهد و سهم نیم درصد را  به حساب کتابخانه ها پرداخت کند.

بلوریان افزود: زیر ساخت ها برای برگزاری جلسات غیر حضوری و آنلاین وجود ندارد، تا جایی که امکان دارد باید جلسات به صورت حضوری و با حداقل نفرات انجام شود.

رئیس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد گفت: برای اجرای طرح پیک کتاب که در زمان اجرای محدودیت های کرونایی اجرا می شود همه ادارات باید کمک کنند.

داود پهلوان افزود: با توجه به اینکه یکی از ضروریات اجرای این طرح خودرو می باشد باید ادارات مختلف روزانه یک خودرو در اختیار قرار دهند تا کتابها به اعضا در منزل تحویل شود.

وی بیان کرد: با توجه به تکمیل شدن کتابخانه آیتی شهرستان بروجرد آماده سازی ورودی کتابخانه آیتی قبل از افتتاح توسط شهرداری ضروری است.

وی اظهار داشت: شهرداری اجرای فضای سبز ضلع شرق و غرب کتابخانه آیتی را نیز باید انجام دهد.

رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد گفت: در کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد غرفه ای برای معرفی شخصیت ها و مشاهیر بزرگ شهرستان بروجرد در نظر گرفته شود.

نادر ارجمندی افزود: جلسات فرهنگی باید با قوت برگزار شود، کتابخانه آیتی ۱۰ سال پیش کلنگ زنی شده است، و باید هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close