اخبار ایران

شمخانی: تنبیه رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی قطعی است

روزهای بروجرد- دبیر شورای عالی امنیت ملی درخصوص واکنش‌های ایران به حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه تی ۴ در سوریه که به شهادت چند نفر از اتباع ایرانی منجر شد، تاکید کرد: تنبیه متجاوز قطعی است، اما طبیعتاً زمان، مکان و نحوه پاسخگویی به این اقدام شرورانه در اختیار و اراده جمهوری اسلامی خواهد بود.

  

  
دریابان علی شمخانی در گفتگو با خبرنگاران :

  • حضور مستشاری جمهوری اسلامی ایران در سوریه که به درخواست دولت قانونی این کشور انجام شده، با هدف مقابله با تهدید فراگیر تروریسم صورت گرفته و اثر تعیین کننده‌ای بر شکست این جریان در منطقه داشته است.

    زمانی که رژیمی به خود حق می‌دهد تا در اقدامی برنامه ریزی شده ضمن تجاوز به حریم هوایی کشوری دیگر نیرو‌های مقابله کننده با تروریسم را هدف قرار دهد به طور قطع باید به تبعات آن و واکنش‌های متقابل نیز فکر کرده باشد.

  • تنبیه متجاوز قطعی است، اما طبیعتاً زمان، مکان و نحوه پاسخگویی به این اقدام شرورانه در اختیار و اراده جمهوری اسلامی خواهد بود.

    اگر رژیم صهیونیستی هنوز متوجه پایان یافتن دوره بزن و در رو و اجرای نمایش‌های قلدرمآبانه برای ایجاد رعب و وحشت نشده است باید هزینه‌های این نفهمی را نیز پرداخت کند.

    برجام یک قرارداد یکپارچه است و هر گونه تغییر و اصلاح آن و یا عدم اجرای کامل تعهدات، به معنی فروپاشی ارکان آن است و با نابودی برجام تفاوتی ندارد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close