اخبار بروجرد

نایب رئیس شورای شهر بروجرد: شورا در حوزه نظارتی عملکرد موفقی دارد

روزهای بروجرد- نایب رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: عملکرد شورای پنجم بروجرد تاکنون در حوزه سرمایه‎گذاری چندان قابل دفاع نیست.

رضا بهنودفر در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: با وجود عملکرد موفق شورای پنجم شهر بروجرد در حوزه نظارتی، این شورا تاکنون در حوزه اجرایی و سرمایه‎گذاری عملکرد قابل دفاعی ارائه نداده است.

وی با اشاره به اینکه حوزه عملکردی شورای شهر به دو بخش نظارتی و تصمیم‎سازی تقسیم‎بندی می‎شود، عنوان کرد: شورای پنجم از ابتدای فعالیت تاکنون در حوزه نظارتی بسیار موفق عمل کرده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد بیان کرد: شورای پنجم شهر بروجرد در حوزه نظارتی توانسته جلوی بسیاری از تخلفات، باقیمانده ترکش‎های ادوار گذشته و کج کارکردی‎هایی که می توانست، پیش آید را بگیرد.

بهنودفر خاطر نشان کرد: اگر چه عملکرد عمرانی شورای پنجم تا این مقطع زمانی مناسب نبوده اما جلوی بسیاری از تخلفات گرفته شده است.

وی افزود: از سویی نباید فراموش کرد که شورای فعلی پس از روی کار آمدن با بحران چندین ساله بدهی کلان شهرداری و حقوق معوق ۸ ماهه نیروهای این نهاد مواجه بود، با همه این تفاسیر در حوزه نظارتی نمره قابل قبولی به عملکرد شورا می‎دهم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد در پاسخ به سوالی در خصوص عملکرد شورای پنجم در حوزه استفاده از ظرفیت سرمایه‎گذاران گفت: با وجودیکه اعلام کرده‎ایم که فرش قرمز زیر پای سرمایه‎گذاران پهن می‎کنیم، اما سرمایه‎گذاران به دلایل گوناگونی از بروجرد رانده شده‎اند.

بهنودفر تصریح کرد: در وهله نخست مهمترین اولویت شورای شهر کسب اعتماد و رضایت سرمایه‎گذاران است که در این زمینه تا حدودی به جلو رفته‎ایم، اما تاکنون گام موثر نهایی شده‎ای در این باره برداشته نشده است.

وی اظهار کرد: از سویی باید پذیرفت که بازه زمانی شش ماهه برای جلب اعتماد سرمایه‎گذاران کفایت نمی‎کند، اگر چه بسترسازی‎هایی در این زمینه صورت گرفته است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد عنوان کرد: با همه آنچه که گفته شد، به افکار عمومی حق می‎دهیم، چرا که شورای پنجم تا این مقطع از زمان در مباحث اجرایی و سرمایه‎گذاری قدم‎های لرزانی را برداشته و عملکرد قابل دفاعی ارائه نداده است.

بهنودفر خاطر نشان کرد: البته بازه زمانی چند ماهه فرصت کوتاه مدتی است، هرچند که در این مدت بخشی از انرژی شورای شهر صرف اموراتی شد که از گذشته باقی مانده بود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close