اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: ۳۰۰ فرصت شغلی جدید در کارخانه‌های نساجی بروجرد ایجاد می‌شود

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: در صورت نصب تجهیزات به‌روز در کارخانه‌های نساجی بروجرد حداقل ۳۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.

فرماندار خبر داد:
ایجاد ۳۰۰ فرصت شغلی جدید در کارخانه‌های نساجی بروجرد

به گزارش ایسنا، علی کورانی‌فر در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه‌های نساجی بروجرد اظهار کرد: در این بازدید افزایش کیفیت محصولات تولیدی نساجی بروجرد با توجه به استقبال عموم مردم از تولیدات این برند مورد تأکید قرار گرفت. تسهیل در نحوه عرضه تولیدات این کارخانه از طریق ایجاد فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌هایی در سراسر کشور از دیگر تأکیدات بازدید بود.

فرماندار بروجرد، نصب تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در راستای افزایش کیفیت تولیدات این کارخانه را از دیگر مباحثی برشمرد که موردبحث و تبادل‌نظر قرارگرفته و عنوان کرد: در صورت نصب تجهیزات جدید در این کارخانه حداقل ۳۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.

کورانی‌فر اضافه با اشاره به اعطای تسهیلات به کارخانه‌های نساجی بروجرد بیان کرد: طرح اعطای تسهیلات سرمایه در گردش و نوسازی و نصب ماشین‌آلات جدید به این کارخانه مطرح شد تا از طریق مسئولان استانی و نمایندگان این شهرستان پیگیری‌های لازم انجام شود.

وی همچنین در ادامه پیگیری‌های خود از مسکن ۱۶۰ واحدی ایثارگران بازدید کرد تا از نزدیک در جریان مشکلات ساکنان این سایت مسکونی قرار گیرد.

فرماندار بروجرد دراین‌باره گفت: در این بازدید درباره مشکلاتی همچون قیمت تمام‌شده واحدها و نقص‌های موجود و مورد اعتراض ساکنان این سایت بحث و بررسی و مقرر شد پیمانکار این پروژه نقص‌های مورد اعتراض ساکنان را رفع کند و شورای فنی نیز پس از بررسی‌های لازم نظر قطعی خود در رابطه باقیمت تمام‌شده این واحدها را ارائه دهد تا پس‌از آن در جلسه‌ای با حضور مسئولان متولی در تهران مشکلات این سایت برای رفع نقص بررسی شود.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close