اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: هلدینگ‌های اقتصادی سرمایه‌گذاری زیرمجموعه وزارت تعاون به شهرستان بروجرد هدایت شوند

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد از معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست در خصوص سوق دادن هلدینگ‌های اقتصادیسرمایه‌گذاری زیرمجموعه وزارت تعاون و هدایت سرمایه‌گذاران به شهرستان بروجرد اقدام نماید.

عکس فرهاد داودوندی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه بروجرد، علی کورانی فر در آئین کلنگ زنی میدان اسب‌دوانی و سالن تیراندازی مجموعه ورزشی شهدای کارگر این شهرستان با ابراز امیدواری از آغاز عملیات اجرایی این پروژه خطاب به معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در سال‌های گذشته همه شهرستان‌های استان لرستان نتوانسته‌اند از امکانات، منابع و خدمات ارائه‌شده توسط نظام بهره‌مند شوند.

وی بابیان اینکه بسیاری از استان‌های کشور درگذشته زیرساخت‌های خود را با ارز ارزان‌قیمت ایجاد کرده‌اند، افزود: در حال حاضر مطابق نص صریح قانون اساسی در مورد بهره‌مندی همه استان‌های کشور از منابع موجود یا همان توازن منطقه‌ای، استان لرستان باید مقداری بیشتر از دیگر استان‌های برخوردار در کانون توجه قرار گیرد.

کورانی فر تصریح کرد: شهرستان بروجرد قطب صنعتی و نخستین شهر صنعتی استان لرستان است که مسائل کارگری و هزینه‌های تأمین اجتماعی در این شهرستان بسیار پرکاربرد است و به‌اصطلاح وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارتخانه‌ای عیالوار در این شهرستان است که مخاطبان بسیاری دارد.

وی از معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست در خصوص سوق دادن هلدینگ‌های اقتصادی سرمایه‌گذاری زیرمجموعه وزارت تعاون و هدایت سرمایه‌گذاران به شهرستان بروجرد اقدام نماید.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close