اخبار بروجرد

عباس گودرزی: دفتر داروسازی اکسیر در تهران واگذار شود

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: دفتر داروسازی اکسیر در تهران باید واگذار شود.

به گزارش فارس، عباس گودرزی در جلسه بررسی مشکلات شرکت داروسازی اکسیر این شهرستان اظهار کرد: با وجود تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر واگذاری دفاتر در تهران مدیر عامل کارخانه از فعالیت آن دفاع کرده و با سیاست‎های فرا دستی سازمان خود هماهنگ نیست.

وی عنوان کرد: مدیر عامل و هیأت مدیره شرکت برای حل مشکلات ابتدا باید حقوق دریافتی خود را کم کرده و دفتر تهران را به فروش برسانند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسیر داروسازی اکسیر بروجرد باید تغییر کند، بیان کرد: بهتر است، مدیر عامل به جای انتظارات از امور مالیاتی مبنی بر اخذ نکردن مالیات دفتر تهران را واگذار کند.

گودرزی تاکید کرد: اگر قرار باشد که در شهرستان بروجرد اتفاق جدیدی رخ دهد، باید جهت‎گیری‎ها تغییرکرده و رفتارها متفاوت از گذشته باشد.

وی با انتقاد از ضابطه‎مند نبودن توزیع فرصت‎های شغلی در بروجرد گفت: مادامی که نحوه توزیع فرصت‎های شغلی سازمان نیابد، رضایت‎مندی بین جامعه کارگری و افراد بیکار وجود ندارد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار پاسخگویی مدیران قبلی به عملکرد ناکارآمد آن‎ها شد و افزود: از سویی ضعف نظارتی دیده می‎شود و چنین شرایطی در سیستم‎های اداری پذیرفته نیست.

گودرزی ادامه داد: عده‎ای می‎گویند که کشور بحران در بحران است، حال آنکه بحران در کشورهایی رخ می‎دهد که ظرفیت‎های برون رفت در آن‎ها وجود نداشته باشد، در حالیکه در کشور ایران بیشترین پتانسیل‎ها، منابع و ذخایر موجود بوده و ظرفیت برون رفت از همه مشکلات وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قرار است که کمیسیون اجتماعی مجلس در سایه تعامل با وزیر و مدیر عامل شستا به موضوع شرکت‎های سرمایه‎گذاری تامین اجتماعی ورود جدی داشته باشد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بیش از این نمی‎توانیم، شاید باشیم که شرکت‎ها وضعیت نامناسبی داشته باشند.

گودرزی عنوان کرد: ظرفیت‎های زیادی در حوزه شستا وجود دارد که مشکلی از مشکلات اشتغال را برطرف کند، بنابراین اراده دولت و مجلس بر این است که در خصوص شرکت‎های سرمایه‎گذاری تامین اجتماعی وجود جدی داشته باشند.

وی تاکید کرد: باید با تدبیر از سرمایه عظیم خانواده بزرگ بازنشستگان حفاظت و صیانت شود.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close