اخبار بروجرد

اصناف متخلف بهداشتی در بروجرد به مرجع قضایی معرفی می‌شوند

روزهای بروجرد- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: با توجه به شلوغی بازار در روزهای پایانی سال واحدهای صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، به مرجع قضایی معرفی می‌شوند.

حمید آزادبخت  در گفت وگو با ایرنا افزود: براساس صورتجلسه ستاد مبارزه با کرونا با توجه به شکننده بودن وضعیت زرد شهرستان و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح  بازار و صنوف مجبور به اعمال محدودیت های مقطعی هستیم.

وی اظهار داشت: شلوغی بازار و بی توجهی و سهل و عادی انگاری مردم به ویروس جهش یافته کرونا در روزهای پایانی سال موجب شده تا وضعیت کرونایی زرد بروجرد به سمت نارنجی و پرخطر رشد کرده و سلامت مردم را تهدید نماید.

 وی تاکید کرد: از همه اصناف و بازاریان می خواهیم، بخاطر اجرای جدی محدودیت ها نسبت به رعایت کلیه دستورات ستاد مبارزه با کرونا توجه ویژه ای داشته باشند.

رییس اداره صمت بروجرد بیان کرد: در صورت مشاهده عدم رعایت دستورات و به خطر انداختن سلامت مردم به کلیه بازرسان اداره صمت و اصناف اعلام شده که پرونده های تعزیری تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شود.

آزادبخت اضافه کرد: از همه واحدهای تولیدی، اصناف، اتحادیه ها و تشکل های صنفی که در تمام مقاطع و صحنه های سخت پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند و همچنان بر پشتیبانی خود عزم جدی داشته اند تقاضا داریم با رعایت همگانی تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا که در شکل  جدید و جهش یافته تر وارد شده به کمک سلامت مردم بیایند.

بیش از ۱۶ هزار واحد صنفی در بروجرد با جمعیت ۴۰۰ هزار نفر فعالیت می‌کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close