اخبار بروجردلرستانویژه ها

روند نامطلوب شیوع کرونا در لرستان / تمامی امکانات برای مهار بیماری کرونا در استان بسیج شده است

روزهای بروجرد- استاندار لرستان در ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان تمامی تجهیزات و امکانات برای مهار بیماری کرونا تمهید شده است .

استاندار لرستان در حاشیه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا گفت: با توجه به روند نامطلوب شیوع بیماری در لرستان، ستاد استانی با هدف بررسی دستورالعمل های صادره توسط ستاد ملی مقابله با کرونا و نحوه اجرای آن ها تشکیل گردید.

خادمی اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده، دستگاه های اجرایی استان تجهیزات و امکانات مورد نیاز را برای مهار بیماری فراهم نموده و به موازات آن نیروی انتظامی استان نیز طبق دستورالعمل ابلاغی از ورود خودروها با پلاک غیر بومی به استان جلوگیری می کند .

وی تصریح کرد: با در نظر گرفتن اعلام تعطیلی در کشور تا شنبه آتی، تمامی دستگاه های اجرایی و بانک های استان در این مدت فعالیت نخواهند داشت اما مراکز درمانی و دستگاه های خدمات رسان کمافی السابق ادامه فعالیت خواهند کرد .

رئیس ستاد مقابله با کرونای استان ادامه داد: در حال حاضر در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان به لحاظ تجهیزات، دارو و تخت مشکلی وجود ندارد اما اگر روند ابتلا به بیماری صعودی باشد شرایط برای ارائه خدمات به بیماران سخت تر خواهد شد و امکانات موجود پاسخگوی نیاز مراجعه کنندگان نخواهد بود .

استاندار لرستان در پایان تاکید کرد: به منظور جلوگیری از ورود به شرایط دشوارتر، هم استانی های محترم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، پرهیز از حضور در تجمعات و استفاده از ماسک اقدام کنند تا بتوانیم با مهار بیماری به سمت شرایط بهتری پیش رویم .

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close