اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: بالا بردن زمان اقامت گردشگران نوروزی در بروجرد اولویت اصلی است

روزهای بروجرد-  معاون استاندار لرستان و فرمانداربروجرد با اشاره به اینکه جاذبه های تاریخی، مذهبی و طبیعی این شهرستان به خوبی معرفی نشده اند، گفت: جذب گردشگر نوروزی و بالابردن زمان اقامت مسافران در بروجرد از اولویت های اصلی دستگاه های شهرستان است.

به گزارش ایرنا علی کورانی فر در نشست ستاد تسهیل سفردر فرمانداری بروجرد اظهارکرد: برای جذب گردشگر باید زمینه ها و جذابیت های لازم در ورودی شهرستان ایجاد شود تا بروجرد به عنوان مقصد گردشگری انتخاب گردد.

وی بیان کرد: برای تبدیل کردن بروجرد به مقصد گردشگری باید مقدمات لازم را با همکاری و هماهنگی دستگاه های اداری متولی فراهم کرد.

محمد کرمی رئیس چمعیت هلال احمرشهرستان بروجرد اظهار کرد: امسال تعداد سه پایگاه برای راهنمایی گردشگران نوروزی درمیدان زائران کربلا، میدان آیت الله بروجردی(ره) و مرکز شهرایجاد می شود و بروشورها، اقلام فرهنگی و نقشه های تهیه شده را در اختیار مسافران قرار می دهند.
امیرجاوید شهردار بروجرد نیز بیان کرد: سه ماه حقوق به همراه عیدی کارگران شهرداری پرداخت شده و بخشی از معوقات مشکلات آنها تا حدودی برطرف شده است.
امیر جاوید پورگفت: پاکسازی ورودی های شهر از نخاله های ساختمانی از سمت اراک و خرم آ باد انجام شده و لگه گیری آسفالت و رنگ آمیزی جداول بلوارها هم صورت گرفته است.
وی افزود: امسال در ورودی شهرعلاوه بر المان های نوری و نوروزی، آکواریوم بزرگی به ابعاد ۱۲متر قرار داده می شود که در زیرآن قفس پرندگان قرار دارد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close