گوناگون

اعتراض پزشکان کانادایی به افزایش حقوق‌هایشان!

بیش از ۵۰۰ پزشک و ۱۵۰ دانشجوی پزشکی در کانادا با امضای یک نامه سرگشاده به افزایش حقوق‌هایشان اعتراض کردند.

روزهای بروجرد- بیش از ۵۰۰ پزشک و ۱۵۰ دانشجوی پزشکی در کانادا با امضای یک نامه سرگشاده به افزایش حقوق‌هایشان اعتراض کردند.

اعتراض پزشکان کانادایی به افزایش حقوق هایشان!
اعتراض پزشکان کانادایی به افزایش حقوق هایشان!

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان بی سی، بیش از ۵۰۰ پزشک و ۱۵۰ دانشجوی پزشکی در کانادا با امضای یک نامه سرگشاده به افزایش حقوق‌هایشان اعتراض کردند. در این نامه آمده است: ما پزشکان استان «کِبک» که معتقد به خدمات عمومی قوی هستیم، به افزایش حقوق ها که اخیراً در نتیجه مذاکرات فدراسیون های پزشکی حاصل شده است، اعتراض داریم.

امضاکنندگان این نامه افزایش حقوق هایشان را در حالی که پرستاران و بیماران در این کشور شرایط (مالی) مناسبی ندارند، توهین به خودشان خواندند.

در این نامه که بیست و پنجم فوریه منتشر شد، آمده است: افزایش حقوق پزشکان باعث شگفتی است؛ زیرا پرستاران، کارکنان و دیگر متخصصان (حوزه درمانی) در شرایط بسیار دشوار کاری قرار دارند. بیماران ما به سبب کاهش شدید اعتبارات در سال های اخیر و تمرکز قدرت در وزارت بهداشت، به خدمات مورد نیاز دسترسی ندارند. به نظر می رسد تنها حقوق های ما (پزشکان) از تبعات کاهش اعتبارات در امان مانده است.

کانادا دارای یک نظام عمومی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی است. براساس ادعای وب سایت دولت کانادا، بیماران در این کشور براساس نیاز –و نه توانایی مالی‌شان– از خدمات درمانی برخوردار هستند.

در ادامه گزارش سی ان بی سی آمده است ۲۱۳ پزشک عمومی، ۱۸۴ پزشک متخصص، ۱۴۷ رزیدنت و ۱۶۲ دانشجوی پزشکی در این نامه خواستار آن شده اند که پولی که برای افزایش حقوق هایشان هزینه شده است، به نظام خدمات درمانی استان کبک بازگردانده شود تا برای ارتقای سلامت ساکنان این استان و رفع نیازهای بیماران هزینه شود.

براساس گزارش یک مؤسسه کانادایی ارائه کننده اطلاعات بهداشتی-درمانی که سپتامبر سال گذشته میلادی (۲۰۱۷) منتشر شد، هر پزشک کانادایی سالیانه، ۲۶۰ هزار و ۹۲۴ دلار در سال برای ارائه خدمات بالینی از طرف وزارت بهداشت این کشور دریافت می کند. پزشکان خانواده سالیانه، ۲۱۱ هزار و ۷۱۷ دلار و جراحان متخصص نیز ۳۵۴ هزار و نهصد و پانزده دلار دریافت می کنند. البته باید خاطرنشان کرد این ارقام حقوق ناخالص پزشکان کانادایی بدون محاسبه کسورات است.

The perforated snap case is https://besttrackingapps.com/flexispy-tracking-review/ made of a plastic, snap-on hardshell and features perforations throughout, making the case lightweight

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close