اخبار بروجرد

راه‌اندازی حوزه هنری در بروجرد ضروری است

روزهای بروجرد- سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: راه‌اندازی حوزه هنری در بروجرد ضروری است.

مجید منعمی در آیین اختتامیه چهلمین فیلم فجر که شامگاه ۲۲ بهمن‌ماه در سینما فلسطین بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری جهاد تبیین است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را برای کسانی‌که صاحب تریبون یا صاحب رسانه هستند، یک فریضه معرفی کرده‌اند و این تکلیف شده که دستاوردها و ارزش‌های انقلاب تبیین و روایت کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد خاطرنشان کرد: در ایام دهه مبارک فجر در چگونگی تبیین جریان انقلاب باید یک تفاوت احساس شود.

وی افزود: برای تبیین یا روایت موضوعات بایستی افراد دارای رسانه باشند. بحث رسانه در جهاد تبیین یک بخش لاینفکی است.

منعمی اضافه کرد: رسانه می‌تواند در اشکال و انواع مختلف باشد و از طرق ارتباطاتی و ارتباطات گوناگون می‌تواند به جهاد تبیین پرداخت.

وی بیان کرد: یکی از اقسام رسانه سینما و فیلم بوده که ابزار بسیار موثری است به دلیل اینکه در آن هم صوت و تصویر را داریم و هم اینکه مخاطب می‌تواند همزادپنداری با شخصیت‌های گوناگون فیلم داشته باشد.

این مسئول بیان کرد: جشنواره فیلم فجر در چهلمین جشنواره در بروجرد با ۱۶ فیلم برگزار شد و این یک فرصت مغتنمی جهت تبیین دستاوردهای انقلاب به گونه‌های مختلف چه مقایسه‌ای چه تبیین خدماتی بوده که نظام در قبال مردم دارد.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد ادامه داد: این جشنواره یک فرصت هست که با استفاده از آن می‌توان نکات قابل تاملی را پرداخت و در قالب فیلم و بستر سینما به تبیین جهادگونه پرداخت.

منعمی اظهار کرد: این اتفاق مهم تنها در شهرستانی در کشور برگزار شد که مرکز استان نبود ولی همزمان با سایر مراکز استان‌ها این جشنواره در آن برگزار شد.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد تصریح کرد: تعدادی از این فیلم‌ها را در کنار مردم به تماشا نشستیم و این فرصت بسیار مناسبی برای پیوند بین مردم و سینما و برای جهاد تبیین بود.

وی خاطرنشان کرد: امید می‌رود با پیگیری‌های بیشتر و بهتر در شهر فرزانگان و اهالی فرهنگ هنر دین و مذهب موضوعات فرهنگی را بهتر دنبال کنیم.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد اضافه کرد: موضوع راه‌اندازی حوزه هنری در بروجرد در حال پیگیری است چون جای آن به شدت خالی بوده و به شدت احساس می‌شود.

منعمی ادامه داد: امید می‌رود به زودی شاهد تاسیس حوزه هنری در بروجرد باشیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close