اخبار بروجرد

۶۰ هزار دانش آموز بروجردی سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند

روزهای بروجرد- مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: ۶۰ هزار دانش آموز بروجردی سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند. ۲۴۰ مدرسه پذیرای دانش‌آموزان هستند.

 نریمان سبحانی‌نیا با بیان اینکه ۶۰ هزار دانش آموز بروجردی آغاز سال تحصیلی را آغاز می‌کنند، افزود: ۴۲۰ مدرسه با سه هزار و ۲۵۰ معلم در آستانه بازگشایی مدارس پذیرای دانش آموزان هستند.

او اظهار داشت: پنج هزار و ۴۰۰ نفر دانش آموز اول ابتدایی امسال سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: ۲ مدرسه غیر انتفاعی به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی پلمپ شده‌اند، مدارس غیرانتفاعی زیر ذره بین آموزش و پرورش هستند و در بحث حجاب و عفاف ارزیابی و رصد می‌شوند.

سبحانی‌نیا افزود: امسال تاکنون چهار مدرسه بدون مدیر و ۱۷ مدرسه بدون معاونت است که از همکاران فرهنگی که شرایط مدیریت و معاونت را دارند درخواست داریم اعلام آمادگی کنند. 

او اظهار داشت: آموزش و پرورش بروجرد رتبه ۲ کنکور و امتحانات نهایی در لرستان را دارد که امسال ۱۸ نفر رتبه زیر هزار کنکور داشتیم.

او بیان کرد: کمبود نیروی انسانی از مشکلات عمده آموزش و پرورش بروجرد است، توسعه هر جامعه بستگی به آموزش و پرورش دارد، آموزش و پرورش قلب جامعه است و نهادی است که تعلیم و تربیت وظیفه اصلی آن است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، مدرسه ۹ کلاسه حافظی و مدرسه سه کلاسه گیجالی نیز افتتاح می‌شود.

سبحانی‌نیا افزود: در اجرای طرح شهید سلیمانی، ۲ چمن مصنوعی در مدارس به بهره برداری می‌رسد  و ۲ چمن مصنوعی نیز در حال اجرا می‌باشد. 

او اظهار داشت: پروژه هنرستان فیض بروجرد با کمک خیرین با ۶ میلیارد تومان اعتبار در حال احداث است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: پروژه خانه معلم بروجرد نیز با ۱۵ سوئیت و امکانات رفاهی عالی در جوار مدرسه تاریخی امام(ره) تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

سبحانی‌نیا افزود: ۲ شرکت برای سرویس مدارس ثبت شده و در صورت نیاز از تاکسیرانی کمک خواهیم گرفت.

 

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close