اخبار سیاسیلرستان

بر اساس شاخص‌های امنیتی لرستان یکی از ۵ استان امن کشور است

روزهای بروجرد- معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان گفت: استان لرستان یکی از ۵ استان برتر کشور در بحث امنیت است.

به گزارش فارس، محمدتقی شاکرمی در جلسه شورای پیشگیری لرستان بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی از مسائل مهم در جامعه بوده که باید در راستای کاهش و پیشگیری از این مسائل حرکت کنیم.

وی ادامه داد: پیشگیری یک سرمایه برای آیندگان بوده و باعث می‌شود که قبل از وقوع حوادث از وقوع آن‌ها جلوگیری کنیم خوشبختانه در لرستان کارهای بسیار خوبی در این راستا صورت گرفته است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان عنوان کرد: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در جهت پیشگیری از وقوع جرم صورت گرفته و اکنون لرستان از نظر شاخص‌های امنیت در وضعیت خوبی دارد و به‌عنوان یکی از ۵ استان برتر کشور به شمار می‌رود.

شاکرمی اظهار داشت: امسال ۳۹ برنامه برای حوزه پیشگیری در استان وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به ۱۳ برنامه فرهنگی و ۴ برنامه رسانه‌ای اشاره کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه می‌توان لرستان را در حوزه پیشگیری ارتقا داد، افزود: در این راستا اقدامات خوبی در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم بتوان در سال جاری اقدامات خوبی انجام داد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان تاکید کرد: مسئولان باید مجهز به علم روز باشند چراکه جرائم آنلاین هستند و لذا باید خود را با آن‌ها سوق داد.

این مسوول بیان کرد: ارتقا آگاهی‌های عمومی در حوزه‌های مختلف به‌عنوان یکی از اقدامات مهمی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close