اخبار لرستان

محدودیت ‌های ترافیکی جاده های لرستان در نوروز ۹۷ اعلام شد

روزهای بروجرد- معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای لرستان گفت: با توجه به افزایش تردد در جاده های لرستان در ایام نوروز ۹۷، محدودیت ‌ها و ممنوعیت ‌های ترافیکی لرستان با هماهنگی پلیس راهور ناجا و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام شد.

به گزارش ایرنا مصطفی ملکی صادقی در جمع خبرنگاران افزود: تردد انواع کامیون و تریلر از ساعت هفت صبح تا ساعت ۲۴ روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند ۹۶ و همچنین در ۱۲ و ۱۷ فروردین ۹۷ در محورهای پلدختر – اسلام‌آباد و پلدختر – اندیمشک و برعکس ممنوع است.

وی اظهار کرد: محموله ‌های ترافیکی دارای پروانه عبور از ساعت هفت صبح روز شنبه ۲۶ اسفندماه ۹۶ تا هفت صبح یکشنبه پنجم فروردین ماه و همچنین از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه ۹ فروردین ۹۷ تا روز چهارشنبه ۱۵ فروردین در تمامی راه ‌های اصلی برون‌ شهری ممنوع است.

ملکی صادقی افزود: صدور مجوز برای خودروهای ترافیکی نیز از تاریخ ۲۶ اسفند تا ۱۴ فروردین ماه ممنوع است.

وی با بیان اینکه در روزهای ششم، هفتم و هشتم فروردین ماه بنا به تشخیص مراجع ذی‌ صلاح برای محموله ‌های دارای ضرورت ملی مجوز عبور صادر می ‌شود، گفت: ورود و تردد تمام خودروهای ترانزیت مواد سوختی در داخل کشور از ساعت هفت صبح روز شنبه ۲۶ اسفندماه ۹۶ تا ساعت هفت صبح روز دوشنبه ششم فروردین و همچنین از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه ۹ فروردین ۹۷ تا هفت صبح روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ممنوع است.

وی اضافه کرد: خودروهای یادشده در سایر ایام طرح نوروزی ۹۷ فقط در ساعات روز مجاز به تردد هستند و در ساعات شب ملزم به توقف در محل ‌های ایمن بین ‌راهی خواهند بود.

وی گفت: به‌ طور کلی در ایام طرح نوروزی ۹۷، عبور و مرور انواع موتورسیکلت در آزادراه‌ ها و بزرگراه‌ ها ممنوع است و در تمام محورهای برون ‌شهری برای انواع تریلر و کامیون ممنوعیت و محدودیت ترافیکی اعمال می‌ شود.

معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بیان کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای خودرو‌های ترانزیت حامل مواد سوختی در روز سیزدهم فروردین ماه در محورهای برون ‌شهری ممنوع خواهد بود.

وی با بیان اینکه عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای مواد سوختی و فاسدشدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی هستند، گفت: ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌ هایی اعمال می شود که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می‌ شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close