اخبار بروجرد

ثبت نام رایگان کتابخانه‌های بروجرد آغاز شد

روزهای بروجرد- رییس کتابخانه‌های عمومی بروجرد گفت: ثبت نام رایگان برای عضویت در کتابخانه‌های این شهرستان به مناسبت ایام دهه فجر از امروز ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه انجام می‌شود.

فرهاد سوداگر در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: علاقمندان می توانند برای ثبت نام رایگان به کتابخانه های عمومی سطح شهر مراجعه کنند و در کتابخانه روستایی که در روستای دینار آباد بروجرد واقع شده هم در بازه زمانی ۱۰ روزه دهه فجر ثبت نام بصورت رایگان انجام می شود.

او افزود: کتابخانه‌های شهرستان بروجرد ۴۰ هزار عضو دارد که از این تعداد هشت هزار و ۵۰۰ عضو فعال هستند.

رییس کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه در ایام گرامیداشت دهه فجر برنامه های فرهنگی مختلفی در بروجرد برگزار می شود، بیان کرد: از جمله این برنامه ها؛ نشست “عصر شعر انقلاب” است که با حضور مسوولان حوزه هنری کشور، شاعران، نویسندگان و منتقدان ادبی در بروجرد برگزار می شود.

سوداگر اضافه کرد: اجرای برنامه هایی با محور پرداختن به دستاوردهای انقلاب و وقایع انقلاب و برپایی غرفه همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن با همکاری کانون پرورش فکری و شهرداری و برنامه های فرهنگی همچون مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه هایی است که در دهه فجر انجام می شود.

هفت کتابخانه نهادی، هفت کتابخانه مشارکتی و یک کتابخانه آستان قدس رضوی در بروجرد وجود دارد که ۲۰۰ هزار نسخه کتاب در آنها ثبت شده است.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close