اخبار بروجرد

عباس گودرزی: خانه امید خدمت کوچکی به جامعه بزرگ بازنشستگان بروجرد است

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث خانه امید خدمت کوچکی به جامعه بزرگ بازنشستگان بروجرد است.

به گزارش فارس، عباس گودرزی در حاشیه کلنگ‎زنی خانه امید در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: به دنبال ارائه خدمات مطلوب‎تر به قشر بازنشستگان هستیم، تا از این طریق تکریم بازنشستگان در جامعه تجلی و نمود بیشتری یابد.

وی با اشاره به پیگیری مشکلات کانون بازنشستگان بروجرد عنوان کرد: به عنوان نماینده مردم موظفم که در کنار دیگر وظایف نمایندگی، مسائل شهرستان بروجرد را پیگیری کرده و در جهت حل آن‎ها تلاش کنم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به ظرفیت‎های متعدد و متنوع این شهرستان در حوزه‎های مختلف اشاره و تاکید کرد: پس از ایام نوروز ۹۷ یک تیم کارشناسی از سوی صندوق بازنشستگی کشوری با هدف شناسایی این ظرفیت‎ها به بروجرد می‎آیند.

گودرزی تصریح کرد: در حوزه سرمایه‎گذاری در بخش‎های مختلفی مانند گردشگری ظرفیت‎های کم نظیری در بروجرد وجود دارد که می‎تواند، بستر را برای رونق و توسعه بیشتر فراهم کند.

وی اظهار کرد: بر این اساس پس از شناسایی پتانسیل‎های موجود در بروجرد توسط یک تیم کارشناسی تلاش می‎شود که زمینه برای سرمایه‎گذاری از سوی صندوق بازنشستگی کشور در این شهرستان فراهم شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با به کارگیری همه ظرفیت‎های موجود می‎کوشیم که بروجرد به جایگاه واقعی و حقیقی که شایسته آن است، دست یابد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close