اخبار بروجرد

شهردار بروجرد: حقوق ماهانه نیروهای شهرداری ۴ میلیارد تومان است

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد گفت: حقوق نیروهای شهرداری بروجرد طی یک سال به روز می‌شود.

شهردار بروجرد:
حقوق نیروهای شهرداری بروجرد طی یک سال به روز می شود

امیر جاویدپور در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در سایه همدلی و مشارکت اعضای شورای شهر طی بازه یک ساله پرداخت حقوق نیروهای شهرداری به روز می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: عیدی همه نیروهای شهرداری بروجرد به حساب آن‎ها واریز شده و پرداخت حقوق مرداد ماه نیز آغاز شده است.

شهردار بروجرد با اشاره به اینکه حقوق هر ماه کاری نیروهای شهرداری این شهرستان بیش از ۴ میلیارد تومان است، عنوان کرد: پرداخت عیدی بیش از مبالغ حقوق بوده و عدد بزرگتری است.

جاویدپور تاکید کرد: تا پیش از این مدیران شهرداری در اولویت پرداخت حقوق بودند و پس از آن کارکنان و در آخر کارگران این نهاد حقوق دریافت می‎کردند، اما هم اکنون این رویه کاملا تغییر یافته و کارگران در اولویت پرداخت حقوق قرار گرفته‎اند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بروجرد هم اکنون با مشکلات عدیده و عمده‎ای روبرو بوده و بدهی‎های زیادی دارد، تصریح کرد: با این تفاسیر در کنار پرداخت حقوق نیروها، فعالیت‎های خدماتی و عمرانی در حال انجام بوده و متوقف نشده است.

شهردار بروجرد از آماده‎سازی شهر بروجرد برای نوروز و ورود مسافران و گردشگران نوروزی خبر و ادامه داد: در حوزه‎هایی مانند خدمات شهری و زیباسازی با قوت و جدیت بیشتری کار را ادامه می‎دهیم.

جاویدپور تصریح کرد: از سویی در کنار اجرای فعالیت‎های خدماتی شهرداری، پروژه‎های عمرانی بهتر از گذشته اجرا خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت و سالم‎سازی موجب تقویت و افزایش منابع درآمدی شهرداری بروجرد می‎شود، افزود: از سویی سازماندهی نیروهای این نهاد بر اساس توانمندی‎ها و قابلیت‎های افراد در دستور کار است.

شهردار بروجرد به وجود ۸۰۰ نیروی شهرداری با مدرک زیر دیپلم اشاره و اظهار کرد: همچنین بخش قابل توجهی از نیروها در بدنه رفته و در حین کار مدرک تحصیلی خود را ارتقاء داده‎اند و حکمشان کارمندی است.

جاویدپور رفع مشکلات کنونی را در گرو کمک و همدلی اعضای شورای شهر و مسوولان شهری بروجرد دانست و عنوان کرد: در سایه تحقق این مهم پرداخت حقوق نیروهای شهرداری طی بازه زمانی یک ساله به روز می‎شود.

وی تاکید کرد: با همدلی اعضای شورای شهر دیگر مشکلات موجود در پیکره شهرداری بروجرد نیز قابل برطرف شدن هستند و در این صورت طی بازه یک ساله شهر بروجرد وضعیت خوبی پیدا می‎کند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close