اخبار بروجرد

آمار ابتلا به اُمیکرون و تعداد افراد بستری شده در بروجرد به شدت در حال افزایش است

روزهای بروجرد– معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: با توجه به تاکید وزارت بهداشت مبنی بر تسریع در کار واکسیناسیون تاکنون ۵۵۸ هزار و ۸۸۱ دُز انواع واکسن کرونا در بروجرد تزریق شده است.

دکتر ” شهرام ممدوحی ” در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون برای ۹۳.۳ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال بروجرد معادل ۲۵۱ هزار و ۸۴۱ نفر دُز اول واکسن کرونا تزریق شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۸۳.۳ درصد جمعیت هدف برابر ۲۲۵ هزارو ۴۸۲ نفر هر۲ دُز واکسن کرونا را دریافت کردند.

معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد بیان کرد: با توجه به تاثیر دُز سوم واکسن در پیشگیری از سویه اُمیکرون تا کنون ۲۹.۵ درصد برابر ۸۱هزارو ۵۵۸ نفر دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

دکتر ممدوحی افزود: متاسفانه آمار مثبت ابتلا به سویه اُمیکرون و همچنین تعداد افراد بستری در مراکز درمانی بروجرد بشدت در حال افزایش است.

وی گفت: باید طبق گذشته ضمن پرهیز از حضور در اجتماعات و برگزاری آیین‌های شادی و عزا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشت.

دکتر ممدوحی گفت: اگر چه آهنگ تزریق واکسن از رشد بالایی برخوردار بوده اما عدم رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم همچنان موجب تشدید و گسترش ویروس و خطر موج ششم کرونا خواهد شد.

وی افزود: روزانه ۲هزارو ۶۰۰ مورد تزریق واکسن کرونا از طریق ۳۲ مراکز جمعی و پایگاه تزریق و ۸۵ مرکز و خانه بهداشت و ۲دستگاه آمبولانس و اتوبوس سیار انجام می شود.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close