اخبار سیاسیاخبار لرستان

در آزمون استخدامی سال آینده؛ ۲۷۲نفر جذب آموزش و پرورش لرستان خواهند شد

روزهای بروجرد- در آزمون استخدامی سال آینده ؛ ۲۷۲ نفر جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش لرستان از جذب ۲۷۲نفر در آزمون استخدامی سال آینده خبر داد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان؛ علی عبدی پور با اعلام این خبر افزود: سهمیه استان لرستان درآزمون استخدامی سال ۹۷، ۲۷۲ نفر در ۳۰ رشته شغلی در قالب ۸ بوم خواهد بود .

وی سهم مردان را در این آزمون ۱۵۵ نفر اعلام کرد و افزود : سهمیه بانوان هم در این آزمون ۱۱۷ نفر خواهد بود .

عبدی پور بر این نکته تاکید کرد که در آزمون استخدامی سال آینده؛ به بومی گزینی توجه شده و از داوطلبان بومی مناطق و شهرستانها استفاده خواهد شد و اضافه کرد : بیشترین رشته شغلی مورد نیاز آموزگار ابتدایی با فراوانی ۱۱۸ نفر ، نیروهای فنی و مهارتی ۷۲ نفر و ۸۲ نفر هم در سایر رشته ها جذب خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود بر این نکته تاکید کرد که بیشترین پذیرش مربوط به مناطق و شهرستانهایی است که از نظر منابع انسانی با کمبود شدید معلم مواجه هستند و ادامه داد : در استخدام جدید محل خدمت پذیرفته شدگان از ابتدا مشخص است و داوطلبان با اذعان به این مطلب و بومی بودن در آن منطقه و شهرستان بدون قابلیت نقل و انتقال پذیرفته می شوند .

عبدی پور در خصوص زمان دقیق ثبت نام ، شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون اضافه کرد: تاریخ ثبت نام و زمان دقیق برگزاری آزمون متعاقباً از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد .

وی به ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری اشاره کرد و افزود : سهمیه های قانونی در این استخدام در نظر گرفته شده است .

عبدی پور تصریح کرد : جذب نیرو برای مدارس عشایری به عنوان یک بوم از کلیه مناطق و شهرستان هایی که مدرسه عشایری دارند ؛ انجام خواهد شد و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط دانشگاهی با مدرک لیسانس و بالاتر می توانند در این آزمون شرکت کنند .

وی در پایان سخنان خود افزود : سهمیه این آزمون جدای از پذیرش دانشجو معلمانی است که از طریق کنکور سراسری و داشتن مدرک دیپلم جذب دانشگاه فرهنگیان خواهند شد .

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close