اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: دشمنان در برابر محور مقاومت با شکست روبرو می ‎شوند

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: یکی از نعمتهای بزرگ انقلاب شکل‎گیری مقاومت است و مقابله دشمنان دربرابر محور مقاومت چیزی جز شکست برای آنها ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد با اشاره به پیروزی مقاومت در برابر دشمنان افزود: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود توطئه هایی را انجام می دهند اما همیشه با شکست روبرو می شوند.

وی اضافه کرد: حوادث قبل از اربعین در عراق و حوادث کشور لبنان و لشگر کشی اردوغان به سوریه از اقدامات دشمنان برای مقابله با محور مقاومت بود که موفق نشدند و ایستادگی مقاومت، دشمن را به زانو درآورده است.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به دستگیری روح الله زم اظهار داشت: این شخص در کنار ضد انقلاب ها و سایر فاسدان توطئه هایی می کرد که توسط سپاه پاسداران دستگیر شد بطوریکه خنثی کردن این توطئه ها، دشمنان را زمین گیر کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی، گرانی و مشکل معیشتی را بزرگترین مشکل در کشور برشمرد و افزود: امروز مسئله گرانی مهمترین مشکل است و واردات بی رویه برخی از محصولات سبب ضربه به تولیدات داخلی شده که باید جلوی آن گرفته شود.
امام جمعه بروجرد گفت: از دولت انتظار داریم مشکلات اساسی مردم را حل نموده و برای رفع آنها چاره اندیشی کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی،در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مراسم اربعین حسینی اضافه کرد: امسال نیز مردم با شور خاصی در این مراسم حاضر شدند و موکب ها در ارائه خدمت به زائران سنگ تمام گذاشتند.

وی همچنین به روز بسیج دانش آموزی اشاره کرد و گفت: ۱۳ آبان ماه روز دانش آموز و سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده است، دانش آموزی که با اخلاص جان خود را فدا کرد و باید همه از این نوجوان الگو بگیریم و این روز را گرامی بداریم.

امام جمعه بروجرد در ادامه سخنان خود با تاکید بر این که امام خمینی(ره) به ملت ایران و این کشور عظمت و استقلال بخشید افزود: امام خمینی (ره) با مخالفت کردن با قانون ذلت بار کاپیتولاسیون، اولین شخصیتی بود که ابهت آمریکا را در هم ریخت و مسلمانان را بیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی از برگزاری مراسم عزاداری ۲۸ صفر در بروجرد خبر داد و گفت: روزهای پایانی ماه صفر مصادف با سالروز وفات پیامبر(ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) است که حضور در مراسم عزاداری امامان سبب می شود که با شخصیت این بزرگواران بیشتر آشنا شویم و از آنها در زندگی خود الگو بگیریم .

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close