اخبار بروجرد

پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت ورزشگاه ولایت بروجرد

روزهای بروجرد- رییس ورزش و جوانان بروجرد گفت: ۳ پروژه عمرانی _ورزشی در این شهرستان در مسیر تکمیل و بهره برداری قرار دارد.

سعید رشنو افزود: مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری ولایت بروجرد و سالن چند منظوره مسکن مهر و همچنین چمن مصنوعی ۸ هزار و ۴۰۰ متری  استاندارد  ۳ پروژه عمرانی  محسوب می شوند که در حوزه ورزش این شهرستان در مسیر تکمیل و بهره برداری قرار دارند.

رییس ورزش و جوانان بروجرد  با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی  پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ولایت بیان کرد: این پروژه ملی  که در سال ۹۰ توسط مسکن و شهرسازی کلنگ زنی و در روند احداث قرار گرفت برای تکمیل نیازمند اعتبار است که در این راستا نیز هر دو نماینده محترم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری برای  جذب اعتبار لازم و تکمیل آن هستند کما اینکه اخیرا معاون وزارت مسکن نیز در سفر به بروجرد از این پروژه ورزشی بازدید کرد.

رشنو در خصوص سالن چند منظوره مسکن مهر نیز  تصریح کرد: این پروژه ورزشی در حال حاضر فعال بوده و دارای پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی است و  با توجه به  اعتبار ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی که به آن اختصاص داده شده است پیش بینی می شود تا پایان ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

او  در ادامه به پروژه زمین چمن مصنوعی ۸ هزار و ۴۰۰ متری استاندارد این شهرستان اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز دارای پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی  است که با  نصب چمن  امسال افتتاح خواهد شد.

سعید رشنو  با بیان اینکه تکمیل سالن شمشیر بازی بروجرد نیز  به پایان رسیده  و امسال افتتاح می شود، یادآور شد: در بحث  بهسازی اماکن ورزشی نیز در حال ترمیم سکوی تماشاگران و دیواره های استادیوم شهید بیات  هستیم.

 

 

منبع: برنا

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close