اخبار بروجرد

گودرزی: برجام اگر خوب بود در دولت روحانی ثمرات مثبت آن را می‌دیدیم

روزهای بروجرد– عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر گره زدن مسائل داخلی کشور به برجام خوب بود باید ما در چند سال قبل که دولت روحانی بر سر کار بود ثمرات مثبت آن را می‌دیدیم.

عباس گودرزی افزود: گره زدن مقدرات و آینده کشور به برجام و به زلف اراده آمریکا خیانت به معیشت مردم و اقتصاد و آینده کشور است.

به گزارش فارس، وی گفت: به جای این کار ما باید به ظرفیت‌های داخلی خودمان متکی باشیم و نباید از آنها غفلت کنیم. نکته کلیدی مهم در بیانیه گام دوم انقلاب این است که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ «ایران رتبه اول در عدم استفاده از ظرفیت‌های داخلی را دارد و ما باید این نقیصه را جبران کنیم».

نماینده بروجرد اظهار داشت: ما باید به جای گره زدن مقدرات کشور به یک نقطه مبهم و یک نقطه نامشخص در خارج از کشور، آینده و مقدرات کشور را به ظرفیت‌های داخلی و پتانسیل‌های موجود در کشور گره بزنیم و توانمندی‌های داخلی را برای خود به مزیت اقتصادی تبدیل کنیم.

گودرزی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم امورات کشور را به برجام گره بزنیم همان وضعیتی که در چند سال قبل داشتیم دوباره تکرار خواهد شد و در واقع این کار استمرار وضعیت موجود در ادامه راه است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close