اخبار بروجرد

تبلیغات کاندیداهای شورای شهر بروجرد در سطح خیابان‌ها ممنوع است

روزهای بروجرد- فرماندار ویژه شهرستان بروجرد گفت: با توجه به وضعیت کرونایی شهرستان تبلیغات کاندیداها تنها در حد نصب بنر است و از تبلیغات در سطح خیابان‌ها جلوگیری می‌شود.

احمد گودرزیان در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به نزدیک شدن تبلیغات ششمین دوره شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: تبلیغات قبل از موعد معین شده برای نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر و روستا خلاف است و با این افراد برابر قانون برخورد می‌شود.

وی افزود: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی به جزء تبلیغات ریاست جمهوری خلاف است و تا قبل از  زمان مشخص شده از سوی شورای نگهبان این نامزدها حق فعالیت علنی را در سطح شهر و روستا ندارند.

فرماندار ویژه شهرستان بروجرد عنوان کرد: کاندیداها باید به این توجه کنند که تبلیغات حتی در فضای مجازی هم قبل از زمان اعلان شده خلاف قانون محسوب می‌شود و نامزدها  نباید مبادرت به تبلیغ در فضای مجازی کنند. با توجه به شرایط حاکم بر کشور و وجود ویروس کرونا روال تبلیغات تغییر کرده و مانند گذشته نیست.

وی با اشاره به نحوه عملیاتی شده ستادهای انتخاباتی برای نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا، خاطر نشان کرد: اگر وضعیت و شرایط شهرستان بروجرد از نظر رنگبندی کرونا به همین منوال باشد که هم اکنون در آن هستیم، هیچ ستادی در شهرستان نداریم و هیچ ستادی حق تبلیغ ندارد.

گودرزیان تاکید کرد: هدف ما سلامتی مردم و در امان ماندن آنهاست و نمی‌خواهیم برای کسی یا کسانی که مشغول به فعالیت در ستادها هستند مشکلی ایجاد شود به همین دلیل از راه‌اندازی و عملیاتی شدن ستادها و فعالیت آنها در شهرستان جلوگیری می‌کنیم. البته ما تابع قوانین و دستورات از سوی وزارت کشور هستیم و تصمیم نهایی با این وزارتخانه است.

گودرزیان تصریح کرد: چنانچه اعلام شود که ستادها به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و شیوع مجدد بیماری کرونا، حق فعالیت ندارند به سمت فضای مجازی حرکت می‌کنیم بنابراین از تمامی کاندیداها تقاضا دارم که این مورد را مهم دانسته و رعایت کنند تا مشکلی برای خود و خانواده و اطرافیانشان و البته رقبایشان  به وجود نیاید.

وی افزود: به طور یقین در سطح شهر ستادها مشخص می‌شوند ولی تنها در حد نصب بنر خواهد بود و از تبلیغات در سطح خیابان‌ها جلوگیری می‌شود و کماکان منتظر دستور از سوی وزارت کشور هستیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close