گوناگون

اجرای طرح مانور نوروزی در بروجرد/برپایی نمایشگاه بهاره در سایت تروکا

طرح مانور نوروزی در بروجرد آغاز شده و تا پایان فروردین ماه سال 97 ادامه می‎یابد.

روزهای بروجرد- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: طرح مانور نوروزی در بروجرد آغاز شده و تا پایان فروردین ماه سال ۹۷ ادامه می‎یابد.
اجرای طرح مانور نوروزی در بروجرد/برپایی نمایشگاه بهاره در سایت تروکا

علی شاهرود دری گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: اگر چه مانور نوروزی عمدتا از نیمه اسفند تا پایان فروردین ماه اجرا می‎شود، اما این طرح در بروجرد حتی پیش از این بازه زمانی آغاز شده و در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: در طرح مانور نوروزی علاوه بر اجرای مستمر گشت‎های واحد بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت با دیگر ادارات متولی، پل ارتباطی ۱۲۴ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‎ها و شکایات مردمی است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد با اشاره به اینکه در مانور نوروزی بازرسی‎ها عمدتأ شامل کالاهای پر مصرف ایام نوروز مانند آجیل، شیرینی، خشکبار و پوشاک است، افزود: گران‎فروشی، عدم درج قیمت و کم فروشی بیشترین تخلفاتی است که در آستانه نوروز و خریدهای نوروزی دیده می‎شود.

شاهرودی ادامه داد: تقلب و فروش جنس غیر مرغوب و قاچاق کالا از دیگر تخلفاتی است که مشاهده می‎شود.

وی تاکید کرد: پس از آنکه از طریق شکایات مردمی یا بازرسی بازرسان تخلف واحدهای صنفی محرز و صحت آن تائید و احراز شد، با تشکیل پرونده و ثبت میزان تخلف صورت گرفته، پرونده به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع و جریمه‎ها متناسب با تخلف صورت گرفته اعمال می‎شود.

این مسوول تصریح کرد: در آستانه نوروز و خریدهای شب عید گشت‎های مشترکی از سوی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت با اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، اداره استاندارد و در صورت نیاز شبکه دامپزشکی برگزار می‎شود.

شاهرودی اظهار کرد: در طول روز همچنین ده‎ها تماس شهروندان با ستاد خبری ۱۲۴ برقرار شده و پس از دریافت شکایات مردمی، بازرسان اداره صنعت موارد شکایات را پیگیری می‎کنند.

وی در ادامه از برپایی نمایشگاه بهاره در بروجرد خبر و ادامه داد: این نمایشگاه از ۱۶ تا ۲۵ اسفند در سایت تروکا برپا و اقلام پر مصرف مورد نیاز خانوارها در غرفه‎های آن عرضه ‎شده و به فروش می‎رسد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد عنوان کرد: پیش‎بینی می‎شود که در نمایشگاه امسال علاوه بر غرفه‎داران بروجردی، غرفه‎دارانی از استان‎های همجوار نیز حضور داشته و اقدام به فروش و عرضه محصولات خود کنند.

The english spelling society continues to fly the flag for spelling eduessayhelper.org reform today, lobbying for wholesale simplification of the system

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close